ماجدی: حضور مهاجم گرجستانی در استقلال بستگی به نظر قلعه‌نویی دارد

سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: لیست استقلال پر است و نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم ولی اگر مهاجم گرجستانی در رده سنی امید باشد شانس بیشتری برای حضور در استقلال دارد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ریکاوری خیلی خوبی داشتیم و همه بازیکنان ما سرحال هستند فقط امید ابراهیمی در کلینیگ است و فردا و پس فردا به تیم ملحق می‌شود و تمام تلاشمان این است که استقلال خوزستان را شکست دهیم.

وی درباره بازی با راه‌ آهن گفت: اولین بازی لیگ بازی سختی بود ولی نتیجه زحماتمان را در اردوی تهران و ترکیب گرفتیم تیم ما به برد در اولین مسابقه احتیاج داشت و کادر فنی از همه بازیکنان راضی بود.

سرپرست استقلال در خصوص بازی روزجمعه با استقلال خوزستان عنوان کرد: برای استقلال هر بازی یک فینال است و امیدواریم در بازی با استقلال خوزستان در آزادی 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: ما در طول هفته کار می‌کنیم و 11 بازیکنی که اماده باشند بنابر تاکتیکهای قلعه‌نویی در ترکیب اصلی استقلال قرار می‌گیرند.

ماجدی در خصوص مصدومان و محرومان تیم گفت: مصدومهای ما عمران‌زاده و صادقی هستند که خیلی وقت است که مصدوم‌اند ولی امید ابراهیمی به زودی به تمرینات برمی‌گردد محروم هم برای بازی با استقلال نداریم.

انتهای پیام/   
برچسب ها: استقلال ، گرجستانی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار