کرمان/

خانواده های شهدا و جانبازان افتخار انقلابند

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر رياست جمهوري در ملاقات با خانواده شهيد "فخر الدين هاشمي" و جانبازان "محمد نوري" و "نبي نوتي زهي" گفت: خانواده های شهدا و جانبازان افتخار انقلابند وگرفتن روحيه براي ادامه فعاليت، تنها با ديدار آنان ميسر مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سردار جزيني افزود: هدف از اين ديدار، گرفتن روحيه براي ادامه کار و فعاليت اجتماعي است.

وي خاطرنشان کرد: در چهار ماهه نخست امسال ، در راستاي مبارزه با سودا گران مرگ ، 6 نفر شهيد و 12 نفر مجروح شدند كه حاکي از اين است که پرسنل نيروي انتظامي مرد عمل هستند.

سردار جزيني ديدار با خانواده شهدا و جانبازان را يکي از اقدامات خوب مسؤلان عنوان و تصریح کرد: ما بايد به وجود چنين جواناني در جامعه افتخار کنيم و اميدوارم که اين عزيزان شفاعت ما را در پيشگاه حق تعالي داشته باشند.
پدر شهيد" فخر الدين هاشمي" نیز گفت: يکي از وصيت هاي فرزندم ، ساخت يک مدرسه يا مسجد بدون ذکر نام با پول بيمه اش در ايران است.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نيست، افزود: حتي مادرش نيز بر اين باور بود که وي روزي در اين راه به شهادت خواهد رسيد که در نهايت نيز در راستای مبارزه با سوداگران مرگ به مقام شهادت نايل شد.

اين پدر شهيد خاطرنشان کرد: شهادت فرزندم در اين راه نه تنها سبب افتخار ما ، بلکه باعث افتخار کشورش نيز شد.

هاشمي تصریح کرد: وي حتي بيمه نامه خود را طوري تنظيم کرده بود که حتي من که پدرش هستم و حدود 29 سال در نيروي انتظامي فعاليت مي کنم، چنين بيمه نامه اي را ، تنطيم نکرده ام.

یادآور می شود: شهيد فخر الدين هاشمي در رودبار جنوب در درگيري با اشرار مسلح به درجه رفيع شهادت نايل شد و جانبازان "محمد نوري" و" نبي نوتي زهي" در درگيري با سوداگران مرگ در شهرستانهای رودبار و بم به جانبازي نائل آمدند./ز
برچسب ها: خانواده ، شهدا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.