محمدرضا لطفی:

"آذر،شهدخت، پرویزو دیگران" سینمای قصه‌گو را به سینما آورد

سینمای قصه‌گو با فیلم "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" بار دیگر به سینمای ایران آمد.

محمدرضا لطفی منتقد سینما در خصوص فیلم سینمایی "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" به کارگردان بهروز افخمی به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" فیلمنامه خوبی دارد و بار دیگر سینمای قصه‌گو را در سینمای ایران زنده کرد، همچنین این اثر از کارگردانی خوبی هم برخوردار است و بازیگران با هدایت وی به خوبی می‌توانند ایفای نقش کنند.

وی افزود: ولی متاسفانه در کلیت این اثر نوعی چند پارگی شخصیتی بین بازیگران وجود دارد که باعث گسستگی و سردرگمی مخاطبان می‌شود.

وی در خصوص بازیگران اظهار داشت: مجموعه بازیگران،‌ بازیگران خوب و حرفه‌ای هستند اما در برخی از صحنه هماهنگی خوبی با یکدیگر ندارند و نتوانستند از عهده انتقال نقش به مخاطبان برآیند، "مهدی فخیم‌زاده" بازیگر خوبی است در این فیلم چینش بازیگران در کنار یکدیگر خوب نبود.

لطفی در ادامه در خصوص آثار افخمی تصریح کرد: بهروز افخمی کارگردان خوب و خوش ساختی است که تا به امروز توانسته نگاه مخاطبان را به خود جلب کند،‌"شوکران" یکی از فیلم‌های خوب و بی‌نظیر این کارگردان در سینمای ایران بود اما با ساخت فیلم سینمایی"آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" نتوانست اثر خوشی را در کارنامه کاری خود رقم زند.

وی خاطرنشان کرد: تنها نقطه قوت این فیلم سینمای قصه گوی آن است که مدت‌ها بود پرده سینما با آن غریب شده بود، امیدوارم افخمی در تولیدات دیگر خود دقت بیشتری در ایفای نقش‌ها و یکدست بودن روند داستان داشته باشد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.