شهرکرد/

استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری دارد

معاون راهبردی و برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:این استان ظرفیت بالایی را برای سرمایه گذاری در بخش‎های مختلف دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛اسماعیل عامری گلستان،در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان چهارمحال و بختیاری که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد،افزود:بخش صنابع فولاد،بخش ریلی و حمل و نقل و تولید آب معدنی از ظرفیت های مهم برای سرمایه گذاری است.


وی گفت:با راه اندازی طرح‎های صنعتی در این استان زمینه اشغال 18هزار نفر در این بخش فراهم می شود.


عامری گلستان اظهار داشت: 936 طرح صنعتی با اعتبار مورد نیاز دو هزار میلیارد ریال و اشتغال 9 هزار نفر و 346 طرح با اعتبار مورد نیاز سه هزار و 460 میلیارد ریال و اشتغال 9 هزار نفر در استان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده شده است.


معاون استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این استان قطب توریسم می تواند باشد و در این زمینه برای حضور گردشگران داخلی و خارجی استان اماده استقبال از سرمایه گذاران است.


مشاور سرمایه گذاری استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت:این استان نخستین شهرک تخصصی تولید اب معدنی را دارد و می تواند یکی از مهمترین ظرفیت های استان تولید اب معدنی باشد.


ملک محمد قربانپور  افزود:هم اکنون ترکها برای سرمایه گذاری در بخش صنعت توریسم این استان اعلام امادگی کرده اند و یکی شرکت ایرانی آمریکایی برای تولید برق از زباله در سطح استان امادگی خود را اعلام کرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.