مسکن در هفته ای که گذشت:

دستورالعمل چهارم افزایش قیمت مسکن مهر اجرا نمی شود/ افزایش تسهیلات مسکن به 30میلیون تومان

نریمان گفت: دستور العمل چهارمی در مسکن مهر نداریم، ضمن اینکه به دنبال این هستیم تا مبلغ وام را از 25 به 30 میلیون تومان برسانیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران بازار مسکن در هفته ای که گذشت بر خلاف هفته های گذشته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله برگزاری نشست خبری مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید و اعلام این خبر که پرونده مسکن مهر تا پایان نیمه اول سال 94 بسته می شود  و افزایش تسهیلات مسکن مهر به 30 میلیون تومان بود.

براساس این گزارش دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن قم گفت:

ضروریست دولت برنامه‌های خود را در بخش مسکن تدوین نماید، تولید و عرضه بیشتر مسکن قیمت‌ها را کنترل و ساماندهی خواهد کرد.

معاون وزيرراه وشهرسازي:

معاون وزيرراه وشهرسازي با بيان اينکه براي استاندارد سازي مصالح ساختماني و رسيدن به نقطه ايده آل در اين زمينه بايد اقدامات بسيارجدي صورت گيرد ، اظهارداشت: يکي ازشروط اصلي افزايش کيفيت مصالح ساختماني ايجاد بازار رقابت در اين زمينه است.


دولت و پیمانکاران بخش خصوصی می توانند با اهرم نظارتی دولت و دریافت تسهیلات لازم در رونق بخشی به وضعیت مسکن تاثیرگذار باشند.

رئیس انجمن انبوه سازان فارس عنوان کرد:

وضعیت پیمانکاران در پروژه های عمرانی نامطلوب است و فعالیت 90 درصد از پیمانکاران متوقف شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد:

بیش از 80 درصد از واحدهای مسکن مهر تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می شود و20 درصد باقی مانده واحدهای مسکن مهر تا 6 ماه اول سال 94 با مساعدت وزارت نیرو به اتمام می رسید.

عضو هیئت رییسه انجمن انبوه سازان خوزستان گفت:

مطابق با قانون هر گونه ساخت و سازی باید زیرنظر مجریان ذی‌الصلاح صورت بگیرد و در صنعت ساختمان اشتغالزایی و رونق اقتصادی با حمایت از سرمایه گذاران و سازندگان مسکن به سادگی امکان‌پذیر خواهد بود

دانشگاه معماری و هنر پارس به عنوان نخستین دانشگاه تخصصی با رویکرد هنر و معماری ایرانی اسلامی و با بهره گرفتن از روش‎های نوین در آموزش تخصصی هنر و معماری ایرانی اسلامی زمینه ساز تحولی بزرگ در نظام آموزش هنر و معماری ایران شده است.


سلیم بهرامی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

عضو هیات مدیره شرکت عمران پردیس گفت: سیستم تخصیص هوشمندواحدهای مسکن مهر پردیس درراستای کوتاه شدن دست دلالان از هفته آینده راه‌اندازی می شود و متقاضیانی که کمتر از 5 میلیون تومان واریز کرده‌اند از این سامانه حذف می‌شوند.


رییس کانون سراسری انبوه سازان خبر داد:
پیشنهاد پرداخت تسهیلات 80 درصد از قیمت تمام شده ساخت واحد مسکونی را به ریاست جمهوری و وزارت راه و شهرسازی داده‌ایم.

عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد:

با توجه به اینکه متوسط عمر ساختمان در کشور ما بین 20 الی 25 سال است با استفاده از روش‌های صنعتی طول عمر ساختمان حداقل به 50 درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد:

نریمان گفت: افزایش تسهیلات مسکن مهر از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان زمینه‌ساز حل مسئله انشعابات آب، برق و فاضلاب واحدهای مسکن مهر شد.


نریمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: دریافت دفترچه اقساط و پیشرفت فیزیکی 80 درصدی مسکن مهر شرط اصلی خرید و فروش مسکن مهر است.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد:

نریمان گفت: دستور العمل چهارمی در در مسکن مهر نداریم، ضمن اینکه به دنبال این هستیم تا مبلغ وام را از 25 به 30 میلیون تومان برسانیم.

نریمان در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: قیمت واحدهای ملکی برای متقاضیان منصفانه است و بهای اولیه آن هنوز مشخص نشده و قیمت آن درصورت افزایش تعدیل می شود

مسئول کمیته نظارت در سازمان نظام مهندسی خوزستان:

با همکاری سازمان نظام مهندسی و اداره استاندارد با بازرسی و کنترل و نظارت مصالح ساختمانی استاندارد روند ساخت و ساز در آینده مطلوب خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران گزارش می دهد:
تشنج در قیمت اوراق مسکن دستخوش بازار داغی خرید و فروش مسکن در تابستان است یا کارشکنی برخی بانک ها و شرکت ها در توزیع برگه های اوراق زمینه ساز ایجاد این تشنج شده است.

انتهای پیام/



برچسب ها: مسکن مهر ، تسهیلات ، مصالح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار