غلامرضا محمدی، سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی شد

غلامرضا محمدی، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های کشتی جایزه بزرگ کشور هدایت تیم بیمه رازی تهران را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران غلامرضا محمدی ضمن تائید این خبرافزود:در هر صورت از آنجا که نمی توانم دور از کشتی باشم زمانی که مسئولان بیمه رازی پیشنهاد دادند تا در مسابقات جایزه برزگ کشور در خدمت تیم این مجموعه باشم قبول مسئولیت کردم.

دارنده چهار مدال نقره و برنز جهان تصریح کرد:کشتی جزئی از زندگی من است و خدمت به این رشته را وظیفه خودم می دانم به همین منظور هر کجا که فرصت خدمت رسانی فراهم باشد لحظه ای دریغ نخواهم کرد.

وی در خصوص وضعیت تیم بیمه رازی نیز اظهار داشت:تا کنون با کشتی گیرانی نظیر یونس سرمستی، مصطفی آقاجانی، مرتضی رضایی، احسان امینی، جمال میرزایی و سیدرضا موسوی به توافق نهایی رسیدیم البته چند آزاد کار دیگر را نیز در نظر داریم که در صورت نهایی شدن اسامی آنها اعلام خواهد شد،هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما شاید از کشتی گیر خارجی هم استفاده کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد:در مرحله نخست رقابت های جایزه بزرگ باشگاه های کشور تیم بیمه رازی به مقام چهارمی رسید که تلاش می کنیم در این دوره در بالاترین جایگاه قرار بگیرم.

مسابقات مرحله دوم رقابت های کشتی جایزه بزرگ باشگاه های کشور روزهای 28 و 29 مردادماه در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می شود.


برچسب ها: کشتی ، آزاد ، جایزه بزرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار