رودهن/

نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات عمرانی فعال است

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس گفت: نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات عمرانی مانند ساخت و ساز های غیر مجاز حضوری فعال در حوزه امنیتی شهرستان دارد.

رستگاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اجرای طرح مکنا در شهرستان پردیس ، این سیاست نیروی انتظامی را عامل تحکیم ارتباط مردم با پلیس عنوان کرد و افزود : تکریم ارباب رجوع و ایجاد فضایی متفاوت برای مردم با حضور در مراکز انتظامی باعث می شود تا مردم بیشتر از گذشته امنیت را در جامعه احساس کنند .

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس از پاک سازی پارک ها و تفرجگاههای شهر از ارازل اوباش و زورگیران خیابانی خبر داد و اظهار داشت : ماموران نیروی انتظامی با افزایش دامنه نظارت های خود در منطقه جوی حاکم بر شهر را برخلاف فضای نا امن گذشته به بستری امن و آرام تبدیل کرده است .

رستگاری با نیم نگاهی هم به استقرار اداره دادگستری در شهرستان پردیس گفت : استقرار این نهاد قضایی در شهرستان باری سنگین را از دوش فرماندهی انتظامی جهت ارجاع پرونده ها و معرفی متهمان به مراجع قضایی پایتخت برداشته است و به مقوله رسیدگی و صدور حکم نهایی برای پرونده های مجرمین و متخلفین در پردیس سرعت داده است .

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در پایان این نهاد را بازویی کمکی برای شهرداری در بحث جلوگیری و برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز برشمرد وخاطر نشان کرد: شهرداری به تنهایی قادر به برخورد با افراد قانون گریز در حوزه ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی در منطقه نبوده است و نیروی انتظامی در این حوزه هم وارد عمل می شود .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.