اردبیل/

۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش همگانی اردبیل اختصاص می‌یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت توسعه ورزش همگانی ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش همگانی اردبیل پیش بینی شده و اختصاص می یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ایوب بهتاج پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان مشکین شهر با حضور فرماندار این شهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت توسعه ورزش همگانی 30 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش همگانی اردبیل پیش بینی شده و اختصاص می یابد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته هیئت ورزش همگانی استان اردبیل جزو پنج هیئت برتر کشور انتخاب شده و توانسته درخشش خوبی را در برگزاری رویدادهای ورزش همگانی به دست آورد.

بهتاج از آغاز دوباره برگزاری همایش‌های پیاده‌روی با خانواده در روزهای تعطیل و جمعه در استان اردبیل خبر داد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان از این هفته در شهرهای مختلف استان و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی سعی داریم تا همایش‌های پیاده‌روی برگزار شده تا سلامت جامعه با تقویت و توسعه این جبهه تأمین شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: به زودی با راه‌اندازی مجمع خیران ورزشی استان اردبیل قسمتی از هزینه‌های هیئت‌های ورزشی استان اردبیل تأمین می‌شود.

وی اظهار کرد: ‌در تلاش هستیم تا این مجمع تا پایان امسال با حضور خیران و افراد نیکوکار در بخش ورزش راه‌اندازی شود تا بتوانیم ظرفیت کمک و امداد به هیئت‌های ورزشی را ارتقا دهیم.

بهتاج با بیان اینکه اکثر هیئت‌های ورزشی در تأمین هزینه‌های خود در برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی مختلف با تنگنا و مشکلاتی روبه‌رو هستند، افزود: تلاش و کوشش بر این است تا به اشکال مختلف با توجه به محدودیت منابع اعتباری به هیئت‌های ورزشی استان کمک کنیم تا آنها بتوانند در عرصه ورزش‌های قهرمانی و همگانی فعالیت مثبت و سازنده را انجام دهند.

وی از کسب رتبه نخست استان اردبیل در برگزاری شایسته بیست و نهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان خبر داد و گفت: استان اردبیل که در دو مرحله میزبان این مسابقات بود، توانست در انعکاس اخبار و رویدادهای این تور بین‌المللی از طریق رسانه‌ها و برگزاری کیفی آن رتبه شایسته را به دست آورد.

در این نشست فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز تصریح کرد: در توسعه ورزش همگانی بیش از 1 ‌هزار و 500 میلیون ریال برای بهسازی پارک جنگلی مشگین‌شهر به عنوان محل مناسب برگزاری همایش‌های پیاده‌روی اختصاص یافته است.

ابراهیم امامی افزود: در این منطقه و در شهریورماه میزبان مسابقات کشوری دوی همگانی هستیم تا بتوانیم اهداف و برنامه‌های ورزشی و سلامت جامعه را ارتقا ببخشیم.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: اردبیل ، ورزش ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.