حجت‌الاسلام‌ حمیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پرونده ترور دادستان زابل هنوز مختومه نیست / افراد دیگری تحت تعقیب و بازداشت هستند

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده عاملان ترور دادستان زابل گفت: این پرونده هنوز مختومه نیست و در حال حاضر برای رفع نواقص و تکمیل اطلاعات به دادسرا ارجاع شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین "ابراهیم حمیدی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده عاملان ترور دادستان زابل اظهار داشت: همانطور که بیان شد این پرونده هنوز مختومه نیست و افراد دیگری تحت تعقیب و بازداشت هستند و به تناسب جرمی که انجام دادند، مجازات خواهند شد.
 
وی در ارتباط با روند پرونده افرادی که در بازداشت به سر می‌برند تصریح کرد: پرونده این افراد  برای رفع نواقص در مرحله تحقیقات دادسرا است.
 
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان  در ارتباط  با زمان ارسال پرونده به دادگاه خاطرنشان کرد: اطلاعات پرونده برای ارسال به دادگاه باید تکمیل شود و هنوز مشخص نیست چه زمانی برای رسیدگی به دادگاه ارسال شود.
 
گفتنی است؛ شهید "موسی نوری قلعه" به همراه راننده‌اش پانزدهم آبان ماه سال گذشته(1392) هنگام عزیمت به محل کار از سوی افراد ناشناس با شلیک چند گلوله به شهادت رسید. سه نفر از عاملین این ترور  - 6 اردیبهشت‌ماه - ساعت 6 صبح در ملا عام با حضور مردم اعدام شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار