رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کشور:

نمایشگاه‌های گردشگری کشور باید بین‌المللی شوند

برای بین‌المللی شدن باید بزرگترین و موفق‌ترین مجری نمایشگاه‌های گردشگری جهان کمک کند تا با استفاده از تجارب آنها نمایشگاه‌های گردشگری کشور بین‌المللی شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، کرمانی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کشور در مراسم رونمایی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی و گردشگری و صنایع وابسته گفت: حضور هشتمین نمایشگاه در تقویم بین‌المللی نمایشگاهها کافی نیست باید تبلیغات گسترده‌ای صورت گیرد تا برگزاری نمایشگاه نتیجه بخش شود.
 
وی در مورد موضوعات آسیب‌رسان به صنعت گردشگری، گردشگری را اینگونه توضیح داد: تفکیک جنسیتی و کیوسک‌های امر به معروف و نهی از منکر در فرودگاهها و موارد اینچنین موجب آسیب رسانی به صنعت گردشگری می‌شود که باید به طور جدی با اینگونه رفتارها مبارزه شود.

در ادامه پورفرج رئیس هیئت مدیره جامعه تورگردانان گفت: بطور کلی در برگزاری نمایشگاهها 2 هدف اتفاق می‌افتد که حضور شرکت‌ها و ارائه محصولات و معرفی رکشورها و شهرها در بخش گردشگری صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: دومین هدف در برگزاری نمایشگاهها تبادل نظر و گفتگو و همچنین بازاریابی است که در 7 دوره گذشته نمایشگاه بین‌المللی گردشگری این اهداف دنبال نشده است. اما در این دوره با رابطه بین  دولت و بخش خصوصی چگونه برگزار شدن نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفته تا مفید واقع شود. 

پورفرج به سازمان گردشگری پیشنهاد کرد: این نمایشگاه بین‌المللی نیست و برای بین‌المللی شدن باید از بزرگترین و موفق ترین مجری نمایشگاه گردشگری جهان کمک خواست تا نمایشگاه بین‌المللی شود.
 
رئیس هیئت مدیره جامعه تورگردانان زمان نمایشگاه را مناسب ندانست و گفت: ماه بهمن برای حضور مردم و گردشگران در این نمایشگاه به علت بارش برف و سرما مناسب نیست و همچنین ساعات بازدید تا ساعت 4 با عدم استقبال روبرو خواهد شد زیرا اکثریت مردم تا این ساعت در محل کارشان هستند و بهتر است تا ساعت 8 الی 9 شب تمدید شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار