دردسرهای عظیم "مهدی هاشمی"

"مهدی هاشمی" با "دردسرهای عظیم" روبه‌رو می‌شود.

"مهدی هاشمی" بازیگر سینما و تلوزیون، در گفتگو با خبرنگار رادیو تلوزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در سریال "دردسرهای عظیم" گفت: در این مجموعه در نقش "عرفان" بازی می‌کنم این فردی یک سری ماجراها و اتفاقاتی در زندگی‌اش به وجود آمده که به واسطه‌ی آن که گرفتار و بدبخت شده و در این حین با افرادی که در یک خانه زندگی می‌کنند مواجه می‌شود.

وی افزود: "عرفان" در طی برخورد با این خانواده دچار مسائل، دوستی‌ها و سوء تفاهم هایی می‌شوود به مانند ماجراهایی که در تمامی سریال‌ها اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: نقش "عرفان" در سریال "دردسرهای عظیم" با کارهای قبلی من متفاوت است.

وی با توجه به اینکه بخشی از این سریال به صرفه جویی در مصرف آب اختصاص دارد اظهار داشت: من به نوبه‌ی خودم در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنم ولی اکثریت ما ایرانی‌ها در زمینه صرفه‌جویی تربیت و آموزش ندیده ایم که این آموزش باید از خانواده شروع شود.

گفتنی است: سریال "‌دردسرهای عظیم " به کارگردانی "‌برزو نیک‌نژاد " و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام از 25 مرداد ماه از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

شایان ذکر است؛ مهدی هاشمی، شهین تسلیمی، مهران رجبی، مریم سعادت، زهره فکورصبور، اشکان خطیبی، جواد عزتی و... در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار