با حضور معاون صدا؛

برگزیدگان اختتامیه "جشنواره صدا آزاد "اعلام شدند

برگزیدگان اختتامیه "جشنواره صدا آزاد" دقایقی پیش با حضور محمد حسین صوفی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران جوایز خود را دریافت کردند .

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  حاضر در مراسم اختتامیه جشنواره صدا آزاد در تالار کوثر صدا و سیما دقایقی پیش از برندگان این جشنواره با حضور معاون صدای جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

 بنابراین گزارش؛ آیین پایانی صدا آزاد که جشنواره ای طنز بوده به همت شبکه رادیو صبا برگزار شد و امروز به کار خود پایان داد.
 
یدالله گودرزی مدیر فرهنگ شبکه رادیویی جوان در این باره گفت : آیین پایانی سومین دوره جشنواره صدا آزاد در حالی برگزار می شود که جوانان توانستند هنرآفرینی کنند؛ راه خویش را ادامه دهند تا آثارشان بدست ما برسد.

 دوره سوم مسابقات صدا آزاد در راستای تشویق جوانان در کارگروهی متمرکز بوده، گروه های موسیقی توانستند در معرض دید داوران قرار گیرند.

 وی افزود: این جشنواره توانست جریانی از هنر باشد و شادی بیافریند. از استادان بنام این جشنواره تشکر می کنم که با عمل همراه بوده اند و مانند یک معلم در کنار جوانان آنان را همراهی کردند تا به قله های رفیع آینده بیاندیشند .
 
به گزارش خبرنگار ما؛ کلیپی از برنامه های هنرمندان موفق شبکه رادیویی فرهنگ برای حاضران در تالار کوثر صدا و سیما پخش شد، در این مراسم هنرمندانی چون یوسف زمانی، پیام حصیری و جمعی دیگر اجرای آواز داشتند که با نوازندگان مختلفی با نواختن ساز ویلن ، پیانو آنان را همراهی کردند.
 
در ادامه این مراسم محمد صادق رحمانیان دبیر اجرایی جشنواره صدا آزاد و مدیر شبکه رادیویی صبا مسابقه گفت: بهترین فرصت برای زندگی و رقابت است و برای اثبات بودنمان مقاومت می کنیم که البته سبقت با سرعت فرق داشته و در یک جاده فقط این دو عامل هستند که کار را پیش می برند آیا باید به هر قیمتی پیروز شد به هر حال این جشنواره فرصتی برای کشف استعدادهای جوانان بود از همکاری همه تشکر می کنم .
 
رادیو بزرگترین متولی آثار ماندگار
 
به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران : افشین یدالهی ترانه سرای کشورمان با اشاره به این مطلب که رادیو بزرگترین متولی آثار ماندگار است گفت : خدا رحمت کند استاد بنان ، روح الله خالقی  و بسیار دیگری از اساتید که تعدادشان بسیار است، زمانی متولی شعر و موسیقی در رادیو بودند رادیو در گذشته برنامه های بزرگ موسیقایی را روی آنتن برد و امروزه جوانان باید ادامه راه آنان باشند و من آینده روشنی را برای این نسل می بینم خوشحالم که دوره سوم صدا آزاد به ثمر نشست.
 
بنابر این گزارش ؛ امروز افتتاحیه جشنواره زیر چتر لبخند بود که با اختتامیه صدا آزاد پیوند خورد و برگزیدگان آن به شرح زیر است :
 
عاطفه شیوافر  و فریدون ارکانی تهیه کنندگان
 
مهدی صفری و فاطمه صارمی نویسندگان
 
فیروزه آدابی ، سعید پور محمدی،میثم عبدی ، گویندگان برگزیده جشنواره زیر چتر لبخند هستند .
 
بنابر این گزارش؛ جشنواره صدا آزاد نیز به بخش پایانی مراسم برگزیدگان خود را به ترتیب زیر اعلام کرد:
 
در بخش ترانه سرایی : فاطمه فدایی
 
در بخش استعدادهای ویژه : مارال منتجمی
 
در بخش تک نوازی سنتی : رضا علی نوری
 
در بخش تصنیف : منصور صالحی و حمیدرضا هراتی
 
در بخش آواز: علی فرج لو،سید اکبر میر جابری ،کیانوش منتجمی و داود پسر لکی و در بخش خوانندگی پاپ محمد آرام ، پاکان ، یوسف زمانی ، حمید ایلیایی

در بخش استعدادهای ویژه: فردین عابدی شورجه، جوایزی را کسب کردند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار