فصل جدید لیگ وزنه‌برداری بزرگسالان از فردا آغاز می شود

فصل جدید لیگ وزنه برداری بزرگسلان از فردا (دوشنبه) با رقابت شش تیم و با حضور ملی پوشان در صحنه رقابت‌ها آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ این بار جذابیت رقابت‌های لیگ از همان هفته نخست بالا خواهد بود چراکه با صلاحدید کادر فنی تیم ملی، نفرات ملی پوش به جای رکوردگیری در سالن تمرین، در صحنه رقابت‌ها حضور خواهند داشت و در کنار دیگر وزنه برداران لیگی وزنه می زنند.

امسال هم مثل سال‌های گذشته یک پای ثابت مدعیان قهرمانی تیم شرکت ملی حفاری ایران است؛ تیمی که در چهار دوره اخیر قهرمان لیگ وزنه برداری شده و آماده است تا بار دیگر از این عناوین دفاع کند.

بهادر مولایی، محمدرضا براری، نواب نصیرشلال، کیانوش رستمی و مرتضی رضائیان ملی پوشانی هستند که امسال با دوبنده ملی حفاری در رقابتهای لیگ شرکت می کنند. فراز رامهرمزی، سرمربی ملی حفاری علاوه بر این ملی پوشان چهره های سرشناسی چون حامد مجیدی، محمد اصغرنژاد، سجاد بهروزی، نیما آقایی و میثم محبی را هم در اختیار دارد.

در فصل جدید دیگر خبری از پیکان نیست. پیکانی ها که فصل گذشته با جذب نفرات ملی پوش هزینه زیادی کردند تا قهرمان شوند پس از ناکامی در کسب این عنوان و ایستادن روی سکوی نایب قهرمانی ، خیلی زود از تیمداری در لیگ وزنه برداری دلسرد شدند تا حضورشان در این رقابت‌ها به همان یک سال خلاصه شود.

اما جای پیکان را در رقابت‌های این فصل تیم ریشه دار ذوب‌آهن گرفته است. ذوب آهنی‌ها که سعید آذری را به عنوان مدیرعاملی از جنس پولاد سرد، بالای سر خود می بینند امسال آمده اند تا در کورس رقابت با ملی حفاری برای کسب عنوان قهرمانی، تنور این رقابت‌ها گرم نگه دارند. جذب نفرات سرشناسی چون بهداد سلیمی، رشید شریفی، رسول تقیان، جابر بهروزی و مجید عسکری از ذوب آهن تیمی مدعی ساخته است. ذوب آهنی‌ها که با مربیگری علی جباری در رقابت‌های این فصل شرکت می کنند نفراتی چون مسعود چترایی، ایوب مرادی و امیر حسین نظام الرعایا را هم دارند و امیدوارند با این مجموعه بتوانند حریفی سفت سخت برای تیم حفاری باشند.

مناطق نفت خیز جنوب، نیروی زمینی ارتش، عقاب نیروی هوایی و پدافند هوایی دیگر تیم‌های لیگ وزنه برداری هستند که در این میان نیروی زمینی  و مناطق نفت خیز جنوب همچون فصل گذشته رقابت نزدیکی برای ایستادن روی سکوی سوم خواهند داشت.

هفته نخست هجدهمین دوره لیگ برتر وزنه‌برداری طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (21 و 22 مرداد ماه) به میزبانی نیروی زمینی ارتش در باشگاه کوثر واقع در شهرک سازمانی شهید فلاحی در اتوبان شهید بابایی تهران برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وزنه ، لیگ ، بزرگسالان ، ملی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار