معرفی نوت بوکASUS N56JR؛

فراتر از صدا با آقای خوش صدا

ایسوس محصولی جدید از لپ تاپ های سری N را تحت عنوان ASUS N56JR برای تجربه بی پایان سرگرمی، صدایی فوق العاده و قدرتی پیشرفته معرفی کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ لپ تاپ های سری N ایسوس همواره از طراحی ویژه ای برخوردار بوده و جوایز معتبری را به خود اختصاص داده اند. لپ تاپ جدید N56JR نیز از این امر مستثنی نبوده و با طراحی زیبا و چشمگیر، لوکس و بدنه ای متالیک چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد.

N56JR_Teaser

لپ تاپ از فناوری اختصاصی SonicMaster Premium بهره می برد که با به کارگیری اسپیکرهای Bang & Olufsen ICEpower و نیز نرم افزار Wave MaxxAudio Master توانسته است یک تجربه صوتی ناب را در اختیار کاربران قرار دهد . ابزارهای حرفه ای پردازش صدا در کنار وضوح بالا و محدوده پوشش گسترده، N56JR را به یک لپ تاپ خارق العاده در حوزه امکانات چند رسانه ای تبدیل کرده است.

980ASUS-N56JR-I7-12-1TB-2G-ITBAZAR.COM-B

این لپ تاپ به یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی LED FHD مجهز است و در ساخت آن از فناوری اختصاصی Splendid Video Intelligent به کار رفته است.

lex-lcd-splendid-video-inte

فناوری اختصاصی Super Hybrid Engine II به این دستگاه توانایی بوت تا حداکثر ۲ ثانیه را مهیا می سازد. استفاده از چهارمین نسل از پردازنده های Core شرکت اینتل در کنار ویژگی USB Charge+ که امکان شارژ بلادرنگ دستگاه را فراهم میکند، لپ تاپ جدید سری N ایسوس را به یک ابزار قدرتمند همراه تبدیل می سازد.


she_icon1

N56JR که از سیستم عامل Windows 8 Pro پشتیبانی می کند به چیپ گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 760 2GB DDR5 مجهز شده است. حداکثر فضای ذخیره سازی این لپ تاپ به ۱ ترابایت می رسد. علاوه بر امکانات ذکر شده N56JR از یکDVD درایو و یا Blu-Ray نیز مجهز است که به همراه یک وب کم HD ودر کنار سایر امکانات صوتی و تصویری ، برای ایجاد تجربه های جدید و سرگرم کننده طراحی و بهینه سازی شده است. پشتیبانی از شبکه بیسیم ۸۰۲٫۱۱b/g/n و همچنین Bluetooth 4.0 از امکانات شبکه ای این محصول جدید هستند.

گزارش از: حسین عالیان

برچسب ها: دریچه ، ایسوس ، lifeotech
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار