بروز رسانی سیستم‌های ناوبری

عبداله‌زاده اعلام کرد: درآمدها و منابع مختلف مالی باید صرف خرید و تهیه قطعات ناوگان هوایی کشور شود چراکه ما امروزه نیازمند قطعات با تکنولوژی بالا و بروز هستیم.

محمدعلی عبداله‌زاده عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،  با بیان این مطلب که در حال حاضر توسعه سیستم‌های ناوبری در کشور حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: صنعت هوانوردی کشور در همه بخش‌های مختلف نیازمند توسعه است اما به اعتقاده بنده بیشترین توسعه‌ها باید در سیستم‌های ناوبری اتفاق بیفتد.

وی اظهار داشت: درآمدها و منابع مختلف مالی باید صرف خرید و تهیه قطعات ناوگان هوایی کشور شود چراکه ما امروزه نیازمند قطعات با تکنولوژی بالا و بروز هستیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به فضای امن کشور در بین کشورهای دیگر باید تعداد پروازهای عبوری روز به‌روز افزایش یابد و از محل درآمدهای حاصل از پروازهای عبوری سیستم‌های ناوبری مورد نیاز تامین شود.

نماینده مردم فردوس، طبس و سرایان در ادامه تاکید کرد: دولت با همکاری و مشارکت بخش خصوصی باید نهایت همکاری‌ها را به منظور تهیه و خرید تجهیزات و سیستم‌های ناوبری کشور داشته باشد.

عبداله‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: بسترسازی برای حمل‌ونقل ایمن در کشور باید دغدغه اصلی مسئولان و مقامات عالی رتبه کشور باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار