سمنان

برگزاری اولین جشنواره شهر اخلاق شهر فرهنگ در سمنان

این جشنواره در شش رشته نمایش خیابانی، کاریکاتور، پوستر، داستانک، نقاشی کودکان و عکس با موضوع محوری اجتماعی در شهرستان سمنان برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، جشنواره محصولات فرهنگی و هنری شهر اخلاق شهر فرهنگ با موضوع محوری اخلاق اجتماعی در سمنان برگزار می شود.

دبیر جشنواره شهر اخلاق شهر فرهنگ گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برای اولین بار جشنواره محصولات فرهنگی و هنری شهر اخلاق شهر فرهنگ با موضوع محوری اخلاق اجتماعی برگزار می کند.

مهدی غلامی سرخه گفت: فرهنگ خدمت، تعهد و مسئولیت پذیری، مشارکت در امور شهری و اجتماعی، رعایت احترام متقابل، توجه به حقوق همشهریان و فرهنگ میزبانی از زائران امام رضا (ع) از جمله محورهای این جشنواره هستند.

به گفته وی این جشنواره در شش رشته نمایش خیابانی، کاریکاتور، پوستر، داستانک، نقاشی کودکان و عکس برگزار می شود.

وی، اعتلا و رشد کمی تولید آثار فرهنگ شهروندی توسط شهروندان، شناسایی روش های نوین و خلاقانه تولید آثار شهروندی، شناسایی استعدادهای برتر شهروندان در زمینه تولید آثار فرهنگ شهروندی، مشارکت شهروندان در ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی و اخلاق اجتماعی از طریق تولید اثار فرهنگی و زمینه سازی برای انجام حمایت های لازم از فعالان تولید آثار فرهنگ شهروندی را از اهداف برگزاری این جشنواره را عنوان کرد.

غلامی اظهار داشت: چهار کمیته برگزاری جشنواره، کمیته محتوایی، کمیته تبلیغات و روابط عمومی و کمیته پشتیبانی برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

هنرمندان و علاقه مندان می توانند تا دهم شهریور برای حضور در این جشنواره و ارائه اثر به دبیرخانه جشنواره در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان مراجعه و یا با شماره 2113 تماس بگیرند./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهرامی
۱۳:۱۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
با سلام و ارادت، احتراما به عرض می رساند که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پنجم دی ماه سال جاری تمدید شده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ی 023کد 33346850 از ساعت 9الی14 تماس حاصل فرمایند. با تشکر دبیرخانه جشنواره سمنان شهر اخلاق شهر فرهنگ