حقیقت: پولی برای اعزام تیراندازان به ایتالیا هنوز به فدراسیون نرسیده است

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: بودجه برای اعزام بازیکنان آزاد به ایتالیا هنوز به دست ما نرسیده است و قول داده‌اند تا این هفته برای مسابقات آسیایی و ایتالیا بودجه به فدراسیون برسد.

حقیقت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مشکل بودجه فدراسیون تیراندازی هیچ وقت حل نشده است و همچنان فدراسیون درگیر مشکلات مالی است.
 
دبیر فدراسیون تیراندازی اضافه کرد: قرار بود برای مسابقات آزاد ایتالیا بودجه‌ای به فدراسیون بدهند اما تاکنون هنوز چیزی به دست ما نرسیده است و به ما قول داده‌اند تا این هفته بودجه به دست ما برسد.
 
 وی بیان کرد: سه سال است که ما با فشنگ‌ها و سه ماه گذشته بهتر شده است اما باز هم نسبت به فشنگ‌ خارجی از کیفیت پایین تری برخوردار است.
 
 حقیقت تصریح کرد: طی سه سال که ما از فشنگ ایرانی استفاده می‌کنیم مشکلی از لحاظ فشنگ نداشتیم اما به دلیل اینکه وزارت دفاع نقدی پول فشنگ‌ها را حساب می‌کند ما به دلیل نداشتن پول نتوانستیم ماه گذشته فشنگ خریداری کنیم و به همین دلیل تمرینات اهداف پروازی تعطیل شد.
 
دبیر فدراسیون تیراندازی اظهار کرد: تیراندازان به دلیل نداشتن تمرین به مسابقات چین اعزام نشدند زیرا این مسابقات بدون تمرین قبلی هیچ فایده‌ای ندارد.
 
 حقیقت در پایان خاطر نشان کرد: مشکلات فدراسیون همیشه وجود دارد اما به نسبت نبود امکانات کمتر شده است اما باز هم تیرانداز‌ان ایرانی نسبت به رقبای خود کار سخت تری در بازی‌های اینچئون‌ دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار