عزیزی در تذکر شفاهی مطرح کرد

ضرورت پرداخت سریع بهای گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزارتخانه جهاد کشاورزی به پرداخت بهای گندم خریداری شده هر چه زودتر اقدام کند و قیمت تعیین شده برای سال آینده به گونه‌ای باشد که کشاورزان را برای تولید این محصول استراتژیک تشویق کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "قاسم عزیزی" در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 21 مرداد)  در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: انتظار می رود که این وزارتخانه به پرداخت بهای گندم خریداری شده هر چه زودتر اقدام کند و با توجه به افزایش هزینه‌های کاشت، داشت و برداشت انتظار است که قیمت تعیین شده برای سال آینده به گونه‌ای باشد که تشویق کشاورزان را برای تولید این محصول استراتژیک در پی داشته باشد.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر نیرو، اظهار داشت: باید تامین آب شهرک صنعتی آستانه مورد توجه قرار گیرد اکنون دو سال است که سرمایه گذار بلاتکلیف مانده و علی‌رغم تعهد آب منطقه‌ای استان مرکزی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم که جهت تخصیص آب به واحدهای دامداری و مرغداری شهرستان شازند تدابیر لازم اتخاذ شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با بیان اینکه استفاده بیش از حد از سفره‌های زیرزمینی برای جوانان بیکار منطقه اشتغال ایجاد نکرده، خاطرنشان ساخت: افرادی که به دنبال مشاغلی نظیر مرغداری و دامداری هستند با عدم تخصیص آب توسط وزارت نیرو مواجه‌اند.

همچنین عزیزی در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار پرداخت هر چه سریع‌تر وام ازدواج به جوانان شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار