ثبت نام بیش از 100 نفر در "جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی"/از 180استاد برجسته تقدیر می‌شود

جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد 3 شهریور همزمان با آغاز هفته پزشک و روز پزشک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ سید ناصر استاد رئیس مرکز توسعه پژوهشی و فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد روز 3 شهریور همزمان با آغاز هفته پزشک و روز پزشک برگزار خواهد شد.

استاد گفت: این جشنواره در روز پزشک و در بیمارستان فرهیختگان و با حضور حضرت آیت الله رفسنجانی و دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر باقر لاریجانی قائم مقام رئیس دانشگاه در حوزه پزشکی برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون 100 نفر در سیستم آنلاین و آفلاین ما ثبت نام کرده‌اند که در این دوره به دلیل کمبود وقت ثبت نام ممکن است در تمامی بخش‌ها اعطای جوایز نخواهیم  داشت.

وی افزود: جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد مانند جشنواره ابن سینا و رازی به صورت ملی برپا خواهد شد و با تاسیس دبیر خانه دائمی این جشنواره از سال آینده با صلابت تر و برنامه ریزی دقیق تر برگزار خواهد شد.

استاد گفت: جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد در سه حوزه کلی که به 15 بخش تقسیم می شود صورت می گیرد که اطلاعات تکمیلی مربوط به نحوه برپایی آن به صورت آنلاین در سایت موجود است.

وی تصریح کرد: این جشنواره از حدود یک هفته پیش اطلاع رسانی آن شروع شده و به صورت فکس به مراکز دانشگاه علوم پزشکی ارسال همچنین پوستر و سایت اینترنتی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

استاد در پایان خاطر نشان کرد: مبالغ اعطایی این جشنواره ارزش مادی چندانی نخواهد داشت اما به جهت ارج نهی به مقام پژوهشگر و استاد این مبالغ اعطا می‌گردد.

وی افزود: در کنار این مراسم از 180 استاد برجسته کشور در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار