شهریان : برگزاری المپیادهای ورزشی یکی از راه­های اساسی ارتقاء ورزش بانوان است

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان گفت :برگزاری المپیادهای ورزشی یکی از راه­های اساسی برای ارتقاء ورزش بانوان در سطوح مختلف است .

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،رباب شهریان در بازدید از دهکده المپیاد اظهار داشت: المپیادهای ورزشی یکی از راه های اساسی برای ارتقاء ورزش بانوان در سطوح مختلف است چراکه روشی علمی در پشت آن نهفته است، ما این تعاملات را در بخش های منطقه ای و استانی تا حد زیادی از سوی وزارتخانه پی گیری و به عوامل توسعه آنها توجه زیاد می کنیم.

 در این المپیاد هم شاهد حضور گسترده تیم ها از دانشگاه های مختلف بودیم که کسب مدال های متعدد توسط دانشگاه های مختلف، شاهد این ادعاست و این مسئله نشان می دهد که کار زیادی در دانشگاه ها صورت گرفته است و از این جهت بسیار خوشحالیم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در این بخش کم کاری صورت نگرفته است و دکتر پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم دیدگاه حمایتی را در توسعه ورزش بانوان به خوبی به مرحله اجرا درآورده است و از این جهت تعامل بسیار خوبی فی مابین وزارت ورزش و جوانان و و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفته است که می توان رشد کیفی و کمّی را در این بخش به خوبی مشاهده کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان در خصوص نقش حمایتی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: حضور  گودرزی که جزء فرهیختگان قشر دانشگاهی در رأس وزارت ورزش و جوانان است، مسلماً در پیشبرد اهداف ورزش در سطوح دانشگاهی بسیار تأثیر گذار است و زمینه ساز تعامل گسترده بین علم و عمل بوده و نویدبخش روزهای درخشانی در این عرصه است.
 
 شهریان، در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسترهای لازم برای ارتقاء این ورزش فراهم شده اما باید با برنامه ریزی و هماهنگ سازی های دقیق با ادارات کل تربیت بدنی سراسر کشور فرهنگ سازی کرد که این مسئله نیز می تواند در قالب برگزاری مسابقات متعدد، سمینارها و همایش ها نمود پیدا کند.

 شهریان همچنین در بازدید از المپیاد در مراسم اختتامیه و توزیع مدال های قهرمانان شرکت کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهریان ، بانوان ، معاون ، وزیر ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار