پس از انتشار مصاحبه ای از حسا م الدین آشنا با سایت خبری نامه نیوز که عنوان کرده در ستاد روحانی رفت و آمد نکرده و این ستادها را قبول ندارد . کمیته تبلیغاتی ستاد انتخاباتی حسن روحانی نسبت به این سخنان واکنش نشان داد .

 پس از انتشار مصاحبه ای  از حسا م الدین آشنا با  سایت خبری نامه نیوز که عنوان کرده در ستاد روحانی رفت و آمد نکرده و این ستادها را قبول ندارد .  کمیته تبلیغاتی ستاد انتخاباتی حسن روحانی  نسبت به این سخنان واکنش نشان داد .

 در نامه کمیته تبلیغاتی ستاد انتخاباتی  خطاب به آشنا آمده است : "  فرمودید: "به ستاد اعتقاد نداشتم، به منزل روحانی می‌رفتم" و "هیچ وقت پایم را در ستاد انتخاباتی آقای روحانی نگذاشتم" این اعتقاد شما در سطح داخلی و بین‌المللی غیرحرفه‌ای می‌باشد چرا که اگر همه‌ی کاندیداها این نظر شما را می‌پذیرفتند این همه هزینه‌ی مالی و فرصتی نمی‌شد و فقط مشاوران به منزل کاندیداها می‌رفتند و راهکارهای پیروزی را بیان می‌کردند و اگر ما نیز به این نگرش معتقد بودیم حتماً به منزل جناب آقای دکتر می‌آمدیم!

ستادهای انتخاباتی یک مقوله‌ی بین‌المللی است، اعتقاد نداشتن به ستاد و نداشتن ستاد، مساوی با شکست قطعی است و چه خوب شد که جناب آقای روحانی نظر شما را شنیدند و به آن عمل نکردند و  الا نه تنها امروز بلکه 20 سال دیگر هم رئیس جمهور نبودند.

البته مطالب شما از این جهت که ستادها به تنهایی نمی‌توانند موثر باشند بلکه شخص و شخصیت جایگاه نامزد انتخاباتی بسیار مهم است را قبول داریم، ولی ستادهای انتخاباتی ابزار معرفی این شخصیت مورد تائید می‌باشند.

ای کاش پای مبارکتان را در ستاد انتخاباتی جناب آقای روحانی می‌گذاشتید تا تلاش و زحمات همه‌ی عزیران از جناب آقای دکتر گرفته تا دیگران اعم از کسانی که امروز در دولت مسئولیت دارند و یا آنان که حتی مسئولیت سابق خود را از دست داده‌اند، را مشاهده و نقش حداقلی را در پیروزی آقای روحانی برای خود قائل می‌شدید چرا که فرمودید: "هیچ نقشی در پیروزی روحانی ندارم""

جناب آقای دکتر:

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،شفافیت و صراحت جنابعالی قابل تقدیر است ولیکن باید دقت کنیم تا بیان بعضی مطالب مورد سوء استفاده دوستان نادان و دشمنان دانا قرار نگیرد.

اینکه می‌فرمائید:  "من هیچوقت کاری با آقای دکتر روحانی نداشته‌ام و هنوز هم کاری ندارم" بیانگر یک موضع بالا به پایین است نه موضع مشاور نسبت به رئیس جمهور محترم!

استاد محترم:

باید تلاش کنیم تمامی زحمات را ارج نهیم و با بیان اینکه "گفتمان کار می‌کند نه ستادها"  تحمل و پذیرش تهدیدها، تحقیرها، سرمایه‌گذاری‌ها و تلاش‌های خالصانه زندان رفتن‌ها و هواداران و حامیان را کوچک نشماریم که گفتمان و اجرا هر کدام جایگاه خود را دارند.

جناب آقای آشنای عزیز:

در انتها به عرض می‌رسانم بیان این مطلب که "زمستان 20 سال طول کشید" خدشه به خدمات روسای محترم و گرانقدر دولت‌های پنجم تا هشتم است که نقش موثری را در پیروزی جناب آقای دکتر روحانی ایفا نمودند.

در انتهاء ضمن تشکر و قدردانی مجدد از تمامی فعالان ستادهای انتخاباتی جناب آقای دکتر روحانی، و ستادهای مردمی حامیان دولت تدبیر و امید، موفقیت جنابعالی را در ارائه مشورت‌های سازنده‌ی فرهنگی و توسعه‌ی فرهنگ عدالت و سپاسگزاری، از خداوند منان خواستاریم و امیدواریم مشاوره‌های جنابعالی از مصادیق اینکه فرمودید: "مشاور هر چی دلش می‌خواهد می‌گوید" نباشد.
برچسب ها: آشنا ، روحانی ، موضع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار