جباری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کمیته حمل و نقل مجلس مامور رسیدگی به سانحه هواپیمای آنتونوف 140 شد

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس گفت: این کمیته مامور رسیدگی به سانحه هواپیمای آنتونوف 140 است که جلسات خود را برای بررسی این حادثه برگزار و روز گذشته نیز در بازدیدی از سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور موضوع را دنبال کرد.

احمد جباری نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، ابوموسی و خمیر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان این که کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مامور رسیدگی به سانحه هواپیمای آنتونوف 140 است، گفت: این کمیته جلسات خود را برای بررسی این حادثه برگزار و روز گذشته نیز در بازدیدی از سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور موضوع را دنبال کرد.   
 
وی با بیان اینکه این مدل هواپیما برای مسیرهای کوتاه در نظر گرفته شده بود، افزود: هواپیمای سقوط کرده یک هفته قبل نیز طی پروازی که از بندر عباس به دبی داشته، در حوالی دبی یکی از موتورهایش دچار مشکل شده و چند صد متری سقوط آزاد می‌کند و چندین روز در فرودگاه بندرعباس زمین‌گیر  بوده که این خود جای سوال است که چگونه به این هواپیما مجوز پرواز داده‌اند.

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس تصریح کرد: این کمیته پس از جمع‌بندی اظهارات شاهدان عینی و بازدید میدانی، نشست با مسئولین سازمان هواپیمایی و مدیر عامل شرکت هواپیمایی مربوطه گزارش خود را در صحن علنی مجلس قرائت خواهد کرد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار