کریمی در جمع خبرنگاران

اختصاص بودجه 5میلیارد تومانی به مسکن مهر پرند و پردیس/ افتتاح مدارس جدید در مسکن مهر تا آغاز سال تحصیلی امکان پذیر نیست

معاون فنی و عمرانی استانداری تهران از اختصاص 25میلیارد تومان برای ساخت امکانات رفاهی، مدارس، درمانگاه‌ها و کلانتری‌های مسکن مهر پردیس و پرند اختصاص دادند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن کریمی معاون فنی و عمرانی استانداری تهران عصر امروز در حاشیه جلسه شورای مسکن در خصوص معضلات مسکن مهر در جمع خبرنگاران گفت: اولویت ما در مسکن مهر ساخت مدرسه و تکمیل بهره برداری تا قبل از سال تحصیلی جدید می‌باشد.

طی جلسه‌ای که در سه ماه گذشته در استانداری تهران تشکیل شد مقرر گشت 10مدرسه در پرند و 10مدرسه در پردیس تا آغاز سال تحصیلی به بهره برداری برسد اما طی بازدیدی که از این پروژه‌ها داشتیم متأسفانه تا اوایل مهر ماه ساخت این مدرسه‌ها به نتیجه نخواهد رسید و به احتمال زیاد در آبان و آذر ماه افتتاح خواهند شد به همین منظور تعدادی از این مدارس در پرند و پردیس 2شیفته خواهند شد.

کریمی در پاسخ این سوال که علت دیر شدن این پروژه‌ها چیست عنوان کرد:‌ به علت وجود مشکل در بعضی از زیرساخت‌ها ساخت مدارس دیر شروع شد و این باعث دیرکرد اتمام پروژه شده است.

معاون فنی و عمران استانداری تهران  اظهار داشت: طی توافقاتی که داشته‌ایم به هیچ عنوان مسکن مهرهایی که ساختمان ‌آن‌ها تکمیل شده‌اند ولی از امکانات رفاهی برخوردار نیستند به مردم واگذار نشوند ما در مسکن مهر بیشتر در بحث عدم فاضلاب، مدرسه، کلانتری و درمانگاه‌ها مشکل داریم.

کریمی اظهار داشت:  معاون راه و شهرسازی و نماینده وزیر در مسکن مهر اعتبار  25میلیارد تومان برای تکمیل خدمات رفاهی از جمله تکمیل درمانگاه‌ها، کلانتری و...اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: در  اسلامشهر  5هزار مسکن مهر ساخته شده که مقرر شد مشکل راه در این مسکن مهر حل شود و تا پایان هفته دولت افتتاح این راه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: امکانات ، مدارس ، مسکن ، مهر ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
بابا زودتر مردم منتظرند.تورو جدتون
آخرین اخبار