بازدید مسئولین فدراسیون ژاپن از امکانات آکادمی ملی فوتبال

پس از امضا تفاهم نامه مسئولین فدراسیون فوتبال ایران و ژاپن،داینی به همراه کوزو از امکانات آکادمی ملی فوتبال دیدن کردند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، رئیس و نایب رئیس فدراسیون ژاپن و مسئولین فدراسیون فوتبال ایران پس از امضا تفاهم نامه همکاری دوجانبه ایران و ژاپن از امکانات آکادمی ملی فوتبال دیدن کردند.

در این بازدید که کفاشیان، محمد نبی، آیت الهی و دکتر علیزاده مسئولین فدراسیون فوتبال ژاپن را همراهی می کردند، بخش های این مجموعه را به ژاپنی ها معرفی کردند.

همچنین مسئولین فدراسیون های ایران و ژاپن تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان بانوان را از نزدیک نظاره کردند.داینی در جمع ملی پوشان بانوان حاضر شد و دقایقی را برای انها صحبت کرد.

وی از رئیس و دبیر کل فدراسیون ایران به خاطر حمایت تیم های ملی بانوان قدردانی کرد و گفت:در آینده ای نزدیک اردوهای تدارکاتی و دیدارهای دوستانه بین تیم های ملی بانوان ایران و ژاپن برگزار خواهد شد.

در ادامه این بازدید، مسئولین فدراسیون ژاپن به هتل آکادمی ملی فوتبال رفته و در کلاس آموزشی و دانش افزایی داوران حاضر در لیگ دسته اول حضور یافتند.

داینی در جمع داوران حاضر شد و گفت:امروز برای عقد تفاهم نامه همکاری دو جانبه ایران و ژاپن در بخش های مختلف  تیم های ملی بانوان، اموزش و البته داوری به ایران آمده ایم و بسیار خرسندم که این تفاهم نامه امضا شد.

داینی در ادامه گفت: در مسابقات جام جهانی یک داور از ژاپن و یک داور از ازبکستان مسابقه افتتاحیه و نیمه نهایی را قضاوت کردند. به نظر من فدراسیون های ایران و ژاپن با همکاری یکدیگر باید زمینه ای را فراهم کنند تا سهم داوری های آسیا در مسابقات بین المللی مخصوصا رقابتهای جام جهانی بیشتر باشد.

وی در پایان برای داوران آروزی موفقیت کرد و گفت: امیدوار هستم داوری در آسیا در مسیر پیشرفت و رشد قرار بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، آکادمی ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار