اوباما به منتقدانش گفت که حرف‌های آن‌ها "مزخرف و بی‌معنی" است

یک روزنامه آمریکایی گزارش داد رئیس‌جمهور آمریکا در جریان یک نشست با اعضای کنگره این کشور و پس از انتقادات گسترده از سیاست‌هایش در سوریه انتقادات از خود را بی‌معنی خواند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه آمریکایی "دیلی‌بیست" از عصبانیت "باراک اوباما" رئیس‌جمهور آمریکا در یک نشست خصوصی و پرخاش وی به منتقدان از سیاست‌هایش در سوریه خبر داد.

اوباما در نشستی که با حضور گروهی از نمایندگان کنگره برگزار شده، انتقادات کسانی را که خواستار تسلیح مخالفان سوری هستند، "مزخرف" و بی معنی" خوانده است.

از ابتدای بحران در سوریه نمایندگان کنگره آمریکا به خصوص جمهوری‌خواهان خواستار ارسال تجهیزات بیشتر برای مخالفان سوری و حتی انجام حملات هوایی در سوریه بوده‌اند.

"هیلاری کلینتون" وزیر خارجه پیشین آمریکا نیز در مصاحبه اخیر خود، اوباما را به ضعف متهم و عنوان کرده است که آمریکا باید تسلیحات بیشتری به سوریه می‌فرستاد.

بر اسا س نوشته دیلی‌بیست، واکنش تند اوباما به انتقادات مربوط به جلسه وی با بیش از 10 تن از سران سنا و مجلس نمایندگان است که روز 31 جولای در کاخ سفید برگزار شد. به گفته دو تن از نمایندگان کنگره که در این نشست حضور داشته‌اند، اوباما پس از مواجهه با انتقادات نمایندگانی از هر دو حزب، عصبی شده است.

یکی از نمایندگان می‌گوید "باب کراکر" سناتور جمهوری‌خواه در این نشست سوالی طولانی پرسیده و طی آن از عملکرد اوباما در قبال تحولات سوریه، تحرکات داعش و همچنین روسیه و اوکراین انتقاد کرده است.

 اوباما نیز با دفاع از عملکرد خود، عنوان کرده است که اظهارنظرهای مطرح شده در مورد لزوم تسلیح مخالفان سوری، "مزخرف" است.

مقامات کاخ سفید مشاجره لفظی میان اوباما و کراکر را تائید، اما از تائید اینکه اوباما چنین لفظی را به کار برده، خودداری کرده‌اند. دفتر کراکر نیز از تائید این روایت طفره رفته، اما شخص کراکر چند روز پس از این نشست طی یادداشتی شدید‌الحن در روزنامه "واشنگتن‌پست" به انتقاد از سیاست‌های اوباما پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اوباما ، منتقد ، حرف ، مزخرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار