هلاکت شماری از تروریست‌ها در مناطق مختلف عراق

در حملات عراق به مناطق مختلف این کشور شماری از عناصر مسلح و تروریست‌ها کشته شدند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبری المسله، در حملات هوایی ارتش عراق به منطقه آمرلی در استان صلاح الدین عراق دستکم 130 تن از عناصر داعش کشته شدند.

وزارت دفاع عراق در بیانیه ای اعلام کرد  جنگنده های ارتش عراق دیروز  مواضع و پناهگاه های تروریست های داعش را در نزدیک منطقه آمرلی به شدت به بمباران کردند .

 وزارت دفاع عراق افزود  دست کم  130 تن از عناصر داعش در این حملات کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند .

وزارت دفاع عراق افزود جنگنده های ارتش با همکاری سازماناطلاعات نظامی با شناسایی چهار مرکز تجمع  عناصر داعش را  روستاهای  اطراف  منطقه آمرلی لیت مناطق را بمباران کردند  .

بیش از 16  خودروی  عناصر داعش هم در این حملات منهدم شدند.

همچنین، 12 تن از عناصر داعش درجنوب تکریت  کشته شدند . یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق اعلام کرد نیروهای امنیتی در درگیری با  تروریست های  مسلح در منطقه دجله در جنوب شهر تکریت  دست کم 12 تن از آنان را  به هلاکت رساندند.

منبع امنیتی افزود ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی  با حمله به پناهگاه های  تروریست های داعش در منطقه دجله  پنج خودروی آنان را منهدم کردند .

یک منبع امنیتی در استان دیاله عراق نیز اعلام کرد 14 تن از عناصر داعش در درگیری با نیروهای کرد در شمال شرق بعقوبه کشته شدند .

منبع امنیتی گفت درگیری های شدید بین  نیروهای کرد و تروریست های داعش در دو محله السوف و الجماهیر در مرکز منطقه جلولا رخ داد .

منبع امنیتی افزود 14 تن از  عناصر داعش در این درگیری کشته و سه نیروی کرد هم زخمی شدند.

نیروهای کرد هچنین هشت خودروی تروریست های داعش را در شمال شرق بعقوبه  منهدم کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار