آغاز پیمایش سفیر محیط زیست با شعار مسیر سبز ساحل پاک به بهانه روز دریای خزر

قهرمان دوچرخه سواری کشور به عنوان سفیر دوستدار محیط زیست امروز پیاده روی خود را با شعار مسیر سبز – ساحل پاک در ساحل خزر آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ایرج روغنچی قهرمان دوچرخه سواری کشور که پیش از این به دلیل فعالیت های مستمر خود در حفاظت از محیط زیست به عنوان سفیر دوستدار محیط زیست مورد تقدیر قرار گرفته بود،  به مناسبت 21 مرداد روز دریای خزر، سفر خود در حاشیه خزر را با شعار " مسیر سبز – ساحل پاک " آغاز می کند.
روغنچی که پیش از این چهار طرح ملی بزرگ از جمله رکاب زنی کشورهای حاشیه خزر برای پنج ملت دوست، البرز تا خلیج فارس- از مشهد مقدس تا خلیج فارس و از بافت کرمان تا تبریز را انجام داده است، این بار با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست و پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی این سازمان پیاده روی خود را با شعار مسیر سبز – ساحل پاک به مناسبت 21 مرداد روز دریای خزر در ساحل  خزر ( از آستارا تا گرگان ) آغاز می کند.
 ورزشکار دوستدار محیط زیست این بار می خواهد سه ضلع مثلث ورزش، سلامت و محیط زیست را به هم پیوند بزند و با شعار مسیر سبز- ساحل پاک مردم را از اهمیت حفظ محیط زیست و تأثیر آن بر زندگی انسان ها آگاه نماید.
  روغنچی امیدوار است شاهد روزگاری باشد که آحاد بشر با درک اهمیت محیط زیست سالم، نقشی پر رنگ در حفظ و حمایت از محیط زیست و حیات وحش جهان بر عهده گیرند.
 این فعال و دوستدار محیط زیست اگرچه از استقبال معصومه ابتکار از طرح و ایده و هدف خود تنها طی دیداری کوتاه در نشست سمن ها و فعالان محیط زیست البرز با معاون رئیس جمهور خرسند است، اما اعتقاد دارد مسئولان باید حمایت بهتر و موثرتری از چنین فعالیت های داوطلبانه ای داشته باشند تا ندای صلح، دوستی، سلامت و حفاظت از محیط زیست ایرانیان به گوش تمام جهان برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: روغنچی ، رکاب زنی ، خزر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار