در جلسه هفته آینده کمیسیون آموزش مجلس صورت می‌گیرد

رأی‌گیری در مورد گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه هفته آینده رأی‌گیری در مورد گزارش نهائی تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی را در دستور کارخود دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهند که روز یک‌شنبه رأی‌گیری درخصوص گزارش نهائی تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی را در دستور کارخود دارد و در ادامه این جلسه نیز گزارش عملکرد دانشگاه پیام‌نور به کمیسیون ارائه شده و مشکلات دانشجویان وابسته به کمیته امداد و بهزیستی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
همچنین کارگروه‌های تخصصی کمیسیون و کمیته‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاهها، آموزشهای مهارتی، آموزش‌عالی و آموزش پزشکی به مسائل ارجاعی به این کمیته‌ها خواهند پرداخت.
 
کمیسیون آموزش مجلس همچنین در روز سه‌شنبه پس از جلسه هیئت رئیسه کمیسیون ضمن تقدیر از نفرات اول تا سوم کنکور 1393 در پنج گروه آموزشی، سؤال علیرضا سلیمی، عباس قائیدرحمت، حمیدرضا پشنگ و مهناز بهمنی از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را در دستور کار خود دارد.
 
در ادامه این جلسه سؤال مهناز بهمنی و علی‌محمد احمدی، رضا عبدالهی و سید محمد بیاتیان از وزیر آموزش و پرورش در برنامه کاری کمیسیون قرار دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار