ساری /

مازندران نقش آفرین ورزش کشور

مازندران در ورزش کشور نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندارن گفت: مازندران نقش آفرین ترین استان، در ورزش کشور است.

احمد سعادتمند افزود: از نظر افتخارآفرینی و کسب مقام ورزشکاران مازندرانی نقش به سزایی در موفقیت ورزش کشور دارد.

وی با اشاره به کسب 150 مدال از ابتدای سال تاکنون تصریح کرد: 38 روز تا بازی های آسیایی2014 اینچئون کره جنوبی فرصت باقی است تا یک بار دیگر شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران مازندرانی در این پیکارها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه کلمه خبرنگار مترادف مورخ است، ابراز داشت: خبرنگاران همچون مورخان تاریخ هستند که اخبار،وقایه و حماسه های مختلف را بازگو یا گزارش می کنند.

سعادتمند با اشاره به اینکه جایگاه ورزش مازندران در کشور رتبه خوبی است، اظهار داشت: مازندران جز درجه یک کشور بود و جایگاه ورزش مازندران در بین هشت استان برتر کشور رتبه دوم است.

وی در ادامه یکی دیگر از افتخارات ورزش مازندران را پرچم داری بهداد سلیمی در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی خبر داد و اذعان داشت: به طور با افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در اینچئون افتخارات ورزش مازندران در کشور کامل تر می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به کسب نخستین و آخرین مدال المپیک توسط دو ملی پوش مازندران افزود: امامعلی حبیبی در سال 1956 ملبورن و بهداد سلیمی در 2012 لندن به عنوان دو اسطوره ورزش مازندران موفق به کسب خوش رنگ ترین مدال المپیک شدند.

سعادتمند از برگزاری جشن قهرمانی ورزشکاران مازندرانی در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: پس از موفقیت و افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در مسابقات آسیایی جشن قهرمانی روزهای سیزدهم تا پانزدهم مهر ماه با حضور ملی پوشان در ساری برگزار می شود./ب

برچسب ها: ورزش ، کشور ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.