امیر نصیرزاده در جمع خبرنگاران:

شهید لشکری با پذیرفتن سختی‌ها و اسارت بر خود برای کشورش عزت آفرید

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: شهید لشکری با پذیرفن سختی‌ها و اسارت بر خود به کشورش عزت بخشید و به ما درس آزادگی و عزت آموخت.

 به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نهاجا در جمع خبرنگاران گفت: ما از شهید لشکری می‌توانیم صبر و مقاومت و پایداری در راه ائتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیاموزیم.  
 
وی تصریح کرد: شهید لشکری اگر در نظام اسارت خود آن چیزی را که رژیم بعث توقع داشت می‌پذیرفت که در چه زمانی جنگ کرده و اسیر دشمن شده است و حرفهای کذب آن‌ها را قبول می‌کرد و به نوعی خود را به دروغ شروع کننده جنگ می‌نامید و می‌توانست مرفه‌ترین انسان به دست دشمن شود.  
 
امیر نصیر‌زاده اظهار داشت: پذیرفتن حرفهای دشمن برای یک فرد ذلت است و افتخار نیست اما شهید لشکری که اسطوره استقامت و مقاومت است، با ایستادگی خود افتخار سربلندی برای کشور خود را پذیرفت و غل و زنجیرهای اسارت را به مادیات ترجیح داد و آزادگی و عزت کشور را بر خود ترجیح داد و به همین منظور ۱۸ سال اسارت دشمن را تحمل کرد.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید لشکری با پذیرفن سختی‌ها و اسارت بر خود به کشورش عزت بخشید و به ما درس آزادگی و عزت آموخت.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شهید ، لشکری ، سختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار