شماره ۷۰؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۵/۳۱

از این بسته می‌توانيد بهترین و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.




برای تمامی سیستم عامل‌ها؛
2048 یک بازی پرطرفدار معمایی است که در سبک بازی‌های فکری و پازلی می‌باشد، این بازی توسط گابریل سایرولی برای رایانه و تلفن‌های هوشمندی که با سیستم عامل‌های اندروید، آی. او. اس و ویندوزفون می‌باشد، عرضه شده است که می‌تواند ذهن شما را به چالش بکشاند و ساعت‌ها مشغول خود کند، 2048 در مدت کوتاهی بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است. زمانی که برای اولین بار بازی را اجرا می‌کنید با یک جدول چهار در چهار رو به رو می‌شوید که دو تا از آن‌ها پر شده است و شما باید سعی کنید تا اعداد یکسان را در کنار یکدیگر قرار دهید تا سر انجام به عدد 2048 دست یابید.



بازی اندرویدی Throne Rush؛
خودتان را برای یک بازی آنلاین و البته استراتژیک آماده کنید، بدون معطلی یک شهری با امکانات رفاهی و دفاعی تاسیس کنید و به مرور زمان آن را گسترش دهید تا تبدیل به یک ابر قدرت شوید و بتوانید بر سایر قلمروها پادشاهی کنید. برای محافظت از شهر و قلمرو خود سپاه قدرتمندی را ایجاد کنید تا دشمنان نتوانند قلمرو شما را تصرف کنند، بازی Throne rush را می‌توان جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازی استراتژیک برای گوشی‌های همراه اندرویدی دانست، این بازی در سبک بازی رایانه‌ای جنگ‌های صلیبی است.



برای اندروید؛
 یک بازی بسیار زیبا و مهیج که ساعت شما را محو خود می کند. این بازی یک بازی هوش و سرگرم کننده ای است که باعث می شود شما هوش خود را محک بزنید و با دیگران مسابقه دهید. این بازی مرحله به مرحله می باشد و به هر مرحله که وارد می شوید سخت تر می شود. دریچه این نرم افزار بسیار زیبا را به همه پیشنهاد می کند.

yjc.iryjc.ir


برای اندروید؛
میمون دیوانه یک بازی هیجان انگیز می باشد که باید با سرعت عملی که دارید گوی های هم رنگ را مورد هدف قرار دهید و امتیاز کسب کنید تا بتوانید وارد مرحله بعدی از این بازی جذاب شوید اگر می خواهید سرعت انگشتان خود را تست کنید این بازی هیجان انگیز را حتما از دریچه دانلود کنید.

yjc.ir


برای پلتفرم جاوا؛
فوتبال و به ویژه ضربات مهیج پنالتی دارای طرفدران فراونی هستند که حتی غار نشینان و انسان های متمدن هم به آن علاقه دارند، در این بازی Caveman penalty kicks باید در مسابقات پنالتی غار نشینان شرکت کنید، به دلیل کمبود امکانات آن ها از هندوانه به عنوان توپ و از درختان جنگل به عنوان دروازه استفاده می کنند. این رقابت هیجان انگیز مسابقات قهرمانی جهان در زمان باستان است و می توانید با پیروزی در مسابقات به عنوان اسطوره ی ورزشی انسان های باستان مطرح شوید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود شخصیت های جالب و خنده دار، ارائه گیم پلی زیبا و جدید، وجود طراحی های جذاب و ... اشاره کرد.
 
 


AE Fruit Slash؛
بازی AE Fruit Slash همانند بازی فروت نینجا بازی خورد کردن میوه هاست. گرچه شاید شما بازیهایی از این قبیل را تجربه کرده باشید اما از امتحان کردن این بازی پشیمان نخواهید شد. از خصوصیات این بازی گرافیک خیره کننده آن است که شما را مجذوب خود می کند همچنین افکت های صوتی جذاب، سادگی و روان بودن آن نیز قابل ملاحظه است.
 

 

برای IOS؛

به بازی منطقه تاریک 2 خوش آمدید، باید سیاره 71 EPS را تسخیر و کنترل آن جا را به عهده بگیرید، این کار آسان نیست و باید با نیروهای شیطانی و بیگانه مبارزه کنید و آن ها را از بین ببرید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک پیشرفته طراحی شده توسط موتور بازی Antiryad GX 3D، کنترل آسان بازی و گرافیک روان، وجود چالش های مختلف برای مبارزه و ... اشاره کرد. باید در هر مرحله کلید های مورد نیاز را جمع آوری کنید و با در کنار هم قرار دادن آن ها درهای بسته هر مرحله را باز کنید. همچنین برای ضربه زدن به دشمن می توانید تاسیسات موجود در ناوگان های آن ها را نابود کنید. برای کسب نتایج بهتر در بازی مراقب مهمات جنگی خود باشید و با دقت از آن ها استفاده کنید.

 

 



برای IOS؛
در این روزهای گرم تابستان انجام ورزش های زمستانی هیجان و جذابیت خاص خود را دارد، اما اگر به مکان های ورزش زمستانی دسترسی ندارید یا به دلیل گرمی هوا در این فصل این مکان ها در حال حاضر تعطیل هستند، تنها راه باقی مانده برای شما دانلود و نصب این بازی Playman: Winter games است، زیرا بازی می تواند به صورت واقع گرایانه ورزش های زمستانی مانند: اسکی روی یخ، اسکیت، اسنوبرد و ... را در گوشی یا تبلت هوشمند شما شبیه سازی می کند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود 12 قهرمان شناخته شده از سراسر جهان، وجود 5 رشته ورزشی مختلف، دارا بودن حالت بازی به صورت گروهی و ... اشاره کرد. برای کسب مقام قهرمانی در تمامی رشته ها به صورت حرفه ای تمرین کنید و سعی  کنید بهترین عملکرد را در مجموع تمامی ورزش ها داشته باشید.
 


برای IOS؛
 تماشای انجام حرکات نمایشی که توسط دوچرخه سواران و اسکیت سواران در پیست ها انجام می شود جذابیت خاصی دارد، حال شما هم می توانید به صورت واقع گرایانه در گوشی یا تبلت هوشمند خود حرکات نمایشی با اسکیت انجام دهید، فقط کافی است که بازی فوق العاده زیبای را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. برای کسب بالاترین امتیاز موجود در بازی، نهایت توان خود را در انجام حرکات نمایشی را نشان دهید، با انجام جهش مناسب و استفاده از ترفندهای هیجان انگیز توانایی خود را به دوستانتان ثابت کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود بیش از 100 نقشه مختلف، گرافیک سه بعدی، گیم پلی اصلی و ... اشاره کرد.
 
 


برای ویندوزفون؛
بالاخره بعد از مدت ها انتظار بازی GT Racing 2 در استور ویندوز فون انتشار پیدا کرد. شما می توانید با بازی GT Racing 2 لذت رانندگی واقعی را تجربه کنید. اگر از طرفدارهای پر و پا قرص بازی ‌های سرعتی هستید مانند Asphalt، شاید این بازی بتواند نظر شما را جلب کند.
طبق گفته ی خود شرکت، این بازی بهترین شبیه ساز یک بازی ماشین سواری است. اگر حرفه ای شدید نیز یک گاراژ برای شما وجود دارد که در آن می توانید ماشین خود را از نظر عملکردی بهبود ببخشید و یک پیروزی شیرین را با خودروی فوق العاده خود تجربه کنید.
یک بازی عالی و با گرافیک که تجربه یک رانندگی عالی و واقعی را به شما می دهد، البته توجه داشته باشید که بازی برای اجرا به 1GB رم احتیاج دارد.
 





گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۰۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
ممنون
آخرین اخبار