غضنفرآبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"ولایت‌مداری" آیت‌الله آملی لاریجانی در راس تمامی خصوصیات وی قرار دارد/ برخورد مقتدرانه آیت‌الله با مسائل فتنه

نایب رئیس اول کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: ولایت‌مداری آیت‌الله آملی لاریجانی در راس تمام خصوصیات وی قرار دارد و این مهم در عملکرد و دروه مدیریت 5 ساله وی مشهود بود.

"موسی غضنفرآبادی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تمدید حکم آیت‌الله آملی لاریجانی برای یک دوره دیگر به ریاست قوه قضائیه اظهار داشت: تسلط آیت‌الله آملی لاریجانی در مسائل شرعی، فقهی قضایی بر کسی پوشیده نیست و این مهم در دوره 5 ساله مدیریت وی کاملا مشهود بود.

وی ادامه داد: اهتمام و جدیت رئیس دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده‌ها و آراء صادره حکایت از قاطعیت وی در برخورد با تخلفات دارد.

غضنفرآبادی تصریح کرد: نفوذناپذیری و توصیه‌ناپذیری آیت‌الله آملی لاریجانی باعث شد که وی در برخور با مسائل مربوط به فتنه با اقتدار و بسیار جدی عمل کند و این مهم جای تقدیر دارد.

نایب رئیس اول کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان با بیان اینکه ولایت‌مداری آیت‌الله آملی لاریجانی در راس تمام خصوصیات وی قرار دارد، خاطرنشان کرد: دلسوزی برای نظام جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان‌های نظام انقلاب و رهبری در تمامی عملکرد آیت‌الله آملی لاریجانی مشهود است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار