اصفهان/

ارسال بیش از 200 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی جلوه های رضوی اصفهان

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دریافت بیش از 200 اثر هنری در دبیرخانه نهمین جشنواره ملی جلوه های رضوی در هنرهای سنتی اصفهان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، علی تمنایی افزود: آثار دریافت شده در پنج رشته نگارگری، طراحی نقوش سنتی، گل و مرغ، تشعیر و تذهیب است.
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفن گفت: آثار ارسال شده به دبیرخانه نهمین جشنواره جلوه های رضوی هفته آینده توسط هیات انتخاب بررسی می شود.
تمنایی اضافه کرد: احادیث رضوی، نماز طلب باران، مناظره با پیروان ادیان توحیدی و دانشمندان، نماز عید فطر، حدیث سلسله الذهب، شهادت حضرت امام رضا (ع)، کاروان ها و زائران غریب توس، جاده ولایت از شلمچه تا توس و حضور امامزادگان در ایران از موضوعات درج شده در فراخوان این جشنواره بود که متناسب با این موضوعات آثاری به دبیرخانه رسیده است.
وی گرامیداشت و معرفی پدید آورندگان آثار فرهنگی و هنری در زمینه شخصیت حضرت امام رضا (ع) و به تصویر کشیدن ابعاد مختلف شخصیت والای امام رضا (ع)، از طریق آثار هنرهای سنتی را از اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: نهمین جشنـواره ملی جلوه های رضوی در هنرهای سنتی اصفهان همزمان با دهه کرامت ( ولادت با برکت حضرت فاطمه معصومه( س) تا میلاد با سعادت امام رئوف حصرت علی بن موسی الرضا (ع)، با همکاری دبیرخانه دایمی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریور سال جاری در اصفهان برگزار می شود.
مراسم اختتامیه جشنواره و مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره نمایشگاه ششم شهریور امسال همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اصفهان ، جشنواره ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.