سپیده توکلی: در ایران رقیب ندارم

قهرمان هفتگانه کشورمان گفت: متاسفانه در کشورمان رقیب جدی در مسابقات ندارم اما باز هم با انگیزه و آمادگی در مسابقات حاضر می‌شوم.

سپیده توکلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: در مرحله دوم مسابقات لیگ، ورزشکاران پیشرفته خوبی داشتند، به طوریکه دو رکورد ملی و دو رکورد باشگاهی را توانستند ارتقا دهند.

وی افزود:‌من در مواد، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه و دوی 4 در 400 متر شرکت و موفق شدم در پرش ارتفاع رکورد ملی را جابه‌‌جا نمایم و چنانچه این رکورد را در مسابقات اینچئون تکرار کنم امتیاز هم در ماده هفتگانه حدود 70 امتیاز افزایش می‌یابد و قطعا در کسب مقام شانس بیشتری خواهم داشت.

توکلی اظهار کرد: متاسفانه در کشور، رقیب خاصی ندارم، ولی همین برگزاری مسابقات و با شرکتم در این بازی‌ها آمادگیم را افزایش می‌دهم و در حال حاضر 6 روز در هفته را به تمریناتم اختصاص دادم تا بتوانم برای حضور در مسابقات اینچئون آمادگی کامل داشته باشم.

رکوردار هفتگانه کشورمان گفت: رقیبان اصلی در مسابقات اینچئون از کشورهای تایلند، ازبکستان و قزاقستان هستند و مسابقات در سطح بالایی انجام خواهد شد ولی من تمام تلاشم را خواهم کرد، چون به کسب مقام در این حوزه ایمان دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار