کارشناس هواشناسی در گفتگو باشگاه خبرنگاران؛

وزش باد و گرد و خاک در استان های شرقی و طوفان در سیستان و بلوچستان/ دمای تهران از امروز افزایش می یابد

گودرزی گفت: امروز نیز وزش باد و گرد و خاک در استان های شرقی بویژه خراسان رضوی، خراسان جنوبی و نیز در شمال سیستان وبلوچستان توفان و گرد و خاك ادامه خواهد داشت و فردا از شدت آن کاسته خواهد شد.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "شنبه 25 مرداد ماه 93" اعلام شد در سه روز آینده براي دامنه هاي زاگرس، بویژه در استان های زنجان، همدان، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد و با احتمال در هرمزگان، افزایش ابر و رگبار و رعد وبرق پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: امروز نیز وزش باد و گرد و خاک در استان های شرقی بویژه خراسان رضوی، خراسان جنوبی و نیز در شمال سیستان وبلوچستان توفان و گرد و خاك ادامه خواهد داشت و فردا از شدت آن کاسته خواهد شد همچنین یکشنبه دریاي عمان مواج خواهد بود.

کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده افزود: آسمان تهران امروز، کمی ابری، در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و فردا، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و روز دوشنبه، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد پیش بینی می شود همچنین دمای تهران از امروز بطور تدریجی افزایش خواهد یافت.     

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار