توهین اصلاح طلبان به بدنه مجلس در جریان یک استیضاح

افراد ناآشنا به قانونگذاری و همچنین حوزه اجرایی تا بخواهند با روند تصویب قانون و مقررات داخلی مجلس و دیگر قوانین تعیین کننده و همچنین ظرایف تصویب یک قانون آشنا بشوند، مدت ها زمان می خواهد.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگارانسایت پیام نو در مطلبی توهین آمیز و با به سخره گرفتن نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بی تجربگی و حب وبغض های شخصی را علت استیضاح عنوان کرده است و با بیان اینکه افراد ناآشنا به قانونگذاری و همچنین حوزه اجرایی تا بخواهند با روند تصویب قانون و مقررات داخلی مجلس و دیگر قوانین تعیین کننده و همچنین ظرایف تصویب یک قانون آشنا بشوند، مدت ها زمان می خواهد. همین نکته اساسی است که باعث می شود صحن مجلس و نهادهای بااهمیت دیگر، محل آموزش و یادگیری نباشد چرا که چنین آموزش هایی پیش از این، در نهادهای دیگر همچون احزاب یا شوراهای اسلامی شهر و روستا یا نهادهای اجرایی همچون شهرداری ها و فرمانداری ها و … می بایست انجام پذیرد.


این سایت در ادامه با تهیه یک جدول از نمایندگان مجلس آنها را افرادی بی اطلاع از قانون معرفی میکند و می نویسد:


در این گزارش جدولی از عقبه سیاسی و اجرایی جمعی از نمایندگان  استیضاح کننده گردآوری شده است که نشان دهد اکثر این نمایندگان سابقه چندانی در فرآیند قانونگذاری و روال کار مجلس ندارند و نکته مهمتر اینکه حداکثر حضور آنها ۱ یا ۲ دوره دوره بوده است که این نکته را می توان به عنوان یکی از نقاط ضعف مجلس کنونی به شمار آورد.

نکته حائز اهمیت در این میان این است که کسی باید به این منتقدین یاد آوری کند که یک نماینده حتی با سابقه یک روز نمایندگی ،  از ملت ایران برای سوال و استیضاح از وزرا کسب  اطلاع کرده است و نمی توان به بهانه یک دوره یا دو دوره ای بودن ، کسی را از حق نمایندگی اش محروم کرد.
بهتر بود  مخالفان استیضاح وزیر ، راهکار دیگری برای تخریب استیضاح کنندگان به کار می بردند .






برچسب ها: توهین ، اصلاح طلبان ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار