سمنان/

قطع راه ارتباطی 3 روستا بر اثر سیل در آرادان و گرمسار

62 خانوار شامل 250 نفر حادثه دیده بودند که با حضور به موقع عوامل هلال احمر و راهداری 68 نفر از آنان که منازل مسکونی‌شان آسیب جدی دیده بود، به مناطق امن منتقل شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: بر اثر بارندگی شدید و سیل در شهرستان‌های آرادان و گرمسار، راه ارتباطی سه روستا قطع شد.
حسن شکراللهی افزود: پس از تماس اورژانس با هلال احمر مبنی بر وقوع سیل در سه روستای رامه بالا، رامه پایین و چهار طاق واقع در شمال‌شرق شهرستان آرادان، بلافاصله تیم ارزیاب به منطقه اعزام شد.
وی تصریح کرد: به دلیل قطع راه‌های ارتباطی و نیاز به تیم‌های بیشتر برای امدادرسانی، دو تیم سیلاب نیز به منطقه اعزام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: در این عملیات که نزدیک به 32 ساعت به طول انجامید، 62 خانوار شامل 250 نفر حادثه دیده بودند که با حضور به موقع عوامل هلال احمر و راهداری 68 نفر از آنان که منازل مسکونی‌شان آسیب جدی دیده بود، به مناطق امن منتقل شدند.
شکراللهی همچنین اضافه کرد: این سیل 9 نفر مصدوم داشت که به صورت سرپایی مداوا شدند. وی تصریح کرد: متاسفانه ساکنان این روستاها دچار کمبود آب آشامیدنی و مواد غذایی شدند که هلال احمر با توزیع بیش از 570 بطری آب معدنی‌، 168 قوطی کنسرو، 200 قرص نان، 20 کیلوگرم خرما و 80 بسته بیسکویت به کمک آنها شتافت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: در این عملیات، سه تیم امدادی هلال احمر متشکل از 9 نفر امدادگر و نجاتگر به همراه سه دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در منطقه حادثه دیده حضور داشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.