معاون پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خبر داد

برگزاری جلسه نقد و بررسی پیش از چاپ کتاب "قواعد تفسیری"

گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه جلسه نقد و بررسی پیش از چاپ کتاب "قواعد تفسیری" را در روز پنج شنبه 30 مرداد برگزار می نماید.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد حکیمیان معاون پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت : هدف از برگزاری این جلسه،‌ بررسی میزان اتقان کتاب، اعمال اصلاحات احتمالی و آمادگی برای چاپ آن ذکر شده است.  

وی افزود : کتاب "قواعد تفسیری" تألیف حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر بابایی دانشیار گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است و این کتاب اثری در حوزه قرآن پژوهی با محوریت قواعد و ضوابط تفسیر اجتهادی قرآن و برمبنای آموزه های مکتب اهل بیت علیهم السلام است.  

حجت الاسلام والمسلمین حکیمیان تصریح کرد : حجت الاسلام و المسلمین  دیاری دانشیار دانشگاه قم به عنوان ناقد و حجت الاسلام و المسلمین  محمد اسعدی دانشیار و مدیر گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان دبیر علمی جلسه نقد هستند، چنانچه  این جلسه نقد در  روز پنج شنبه 30 مرداد از ساعت 10 تا 12 در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه  و دانشگاه برگزار می شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه مندان و صاحبنظران آزاد است.  


انتهای پیام/
   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار