سردار وحیدی:

همه دنیا به شکست اسرائیل در غزه اعتراف می‌کنند

وزیر دفاع سابق گفت: تا این لحظه همه دنیا به شکست این رژیم در غزه اعتراف کرده‌اند و حتی خود اسرائیلی‌ها در سرزمین‌های اسلامی بر این شکست آگاه هستند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع سابق در مراسم هجدهمین یادواره 64 شهید پایگاه شهید احمد اکبرزاده کرج با تبریک سالروز ظفرمندانه ورود آزادگان به کشورمان اظهار داشت: نقش شهدا، جانبازان و آزداگان در دفاع مقدس ستودنی و غیر قابل انکار است.
 
وی افزود: مسلمانان تا قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی در وضعیتی اسف‌بار بودند و شکل‌گیری انقلاب اسلامی باعث ایجاد تحرک جدیدی در بدنه مسلمانان شد.
 
وزیر دفاع سابق با بیان اینکه انقلاب اسلامی جریان جدیدی در دنیا درست کرد و باعث شکل‌گیری مقاومت شد, تصریح کرد: انقلاب اسلامی با وارد کردن دین به گفتمانی غالب در دنیا بدل شد و این گفتمان دینی سایر گفتمان‌ها را به چالش کشید.
 
سردار وحیدی با اشاره به نقش شهدا، جانبازان و آزادگان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی خاظرنشان کرد: اگر شهدا، جانبازان و آزادگان نبودند انقلاب اسلامی به ثمر نمی‌نشست و دفاع مقدس به نتیجه نمی‌رسید.
 
وی با اشاره به نقش امام‌خمینی(ره) در رهبری انقلاب اسلامی گفت: جریان انقلاب اسلامی موتور حرکت جریانات اسلامی درکل دنیا شد با این تفاوت که جریان انقلاب اسلامی متکی به افکار ناب اسلامی و متکی بر رهبری شجاع و آموزه‌های شکست‌ناپذیری بود که در ایران اسلامی شکل گرفته بود.
 
وزیر دفاع سابق با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در شکل‌گیری محور مقاومت و تحرک جریان بیداری اسلامی در منطقه افزود: جریان بیداری اسلامی نخستین کارش شکل دادن به جریان مقاومت بود و این مقاومت در لبنان حول محور و مبتنی بر قدرت حزب‌الله شکل گرفت.
 
سردار وحیدی اظهار داشت: بیداری اسلامی یعنی بازگشت مسلمانان به هویت از دست رفته خودشان در جهان که باعث ایجاد تحرک در اسلام‌خواهی شد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تشکیل انقلاب اسلامی و شکل‌گیری مقاومت باعث وارد شدن ضرباتی اساسی به رژیم صهیونیستی شد، افزود: رژیم صهیونیستی که قبل از شکل‌گیری انقلاب اسلامی در هر جنگی پیروز شده و توانسته بود در هر جنگ بخش‌هایی از خاک کشورهای اسلامی را جدا کند پس از انقلاب اسلامی در هر جنگی که اتفاق افتاد شکست خورد و ارتشی که خود را به عوان ارتش چهارم دنیا می‌دانست مجبور شد از لبنان بیرون برود.
 
وی با اشاره به شکست صهیونیست‌ها در جنگ‌های دیگر مانند جنگ 33 روزه تصریح کرد: شکست در جنگ 33روزه، 22روزه و 8روزه برای اسرائیل رقم خورد و مقاومت و حزب‌الله در یک جنگ تمام عیار در مقابل اسرائیل ایستادند.
 
سردار وحیدی با اشاره به شکست اسرائیل در جنگ کنونی و اعتراف تمام دنیا به این شکست گفت: تا این لحظه همه دنیا به شکست این رژیم اعتراف کرده‌اند و حتی خود اسرائیلی‌ها در سرزمین‌های اسلامی بر این شکست آگاه هستند.
 
وی گفت: در رأی گیری شورای حقوق بشر تمام کشورهای اروپایی نتوانستند به اسرائیل رأی بدهند و مجبور شدند که رأی ممتنع بدهند.
 
وزیر دفاع سابق با اشاره به شکست خفت‌بار رژیم صهیونیستی افزود: شکست اسرائیل در جنگ با فلسطینیان فاجعه‌آمیز بود.
 
سردار وحیدی با بیان اینکه همه این افتخارات به دست آمده از برکت خون شهدا و رشادت‌های فرزندان این آب و خاک است، بیان کرد: اولین کار نظام اسلامی شکل دادن محورمقاومت بود و موقعی که بیداری اسلامی شکل گرفت در واقع دنیای غرب خود را در مقابل یک فروپاشی گسترده دید.
 
وی به نقش بیداری اسلامی در نابود شدن وابستگان آمریکا اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی در منطقه سبب زمین خوردن و نابودی وابستگان آن‌ها در منطقه شد.
 
وزیر دفاع سابق با بیان اینکه اگر دفاع مقدس نبود انقلاب اسلامی تثبیت نمی‌شد، افزود: این‌ها همه از خون شهدای ماست و اگر پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که متکی بر خون شهدای ما است نبود، بیداری اسلامی در منطقه اتفاق نمی‌افتاد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن سوریه که یکی از محورهای مقاومت در منطقه است، اظهار داشت: سوریه به عنوان محور مقاومت با تلاش دشمن تا مرز نابودی پیش رفت و دشمن برای این کار بسیار دست و پا زد.
 
سردار وحیدی با اشاره به تأمین منابع مالی حمایت‌های رسانه‌ای، ایجاد جریانات امنیتی و بازی‌گری‌های سیاسی تصریح کرد: عربستان در نقش حامی مالی، قطر در نقش حامی رسانه‌ای، اردن در نقش ایجاد جریانات امنیتی و ترکیه در نقش بازیگر سیاسی با حمایت همه‌جانبه آمریکا برای ساقط کردن سوریه به اهداف خود نرسیدند و ناکام ماندند.
 
وی با اشاره به تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن بیداری اسلامی گفت: با شکست دشمن تلاش‌های آن‌ها برای به انحراف کشاندن بیداری اسلامی شکل گرفت و سعی کردند که جریان بیداری اسلامی را به انحراف ببرند.
 
سردار وحیدی افزود: جریان افراطی‌گری برای مقابله با جریان بیداری اسلامی بود و به همین‌خاطر به وجود آمد.
 
وی با اشاره به جنایات تکفیری‌ها به نام دفاع از اسلام اظهار داشت: جریانات تکفیری ساخته و پرداخته غربی هاست و برای اینکه خطر را از اسرائیل و آمریکا دور کنند، بوجود آمدند.
 
سردار وحیدی تصریح کرد: آن‌ها سعی دارند ظرفیت ایجاد شده را در قالب جریانات جاهلانه حماقت‌بار بریزند و از پیوستن غربی‌ها به اسلام با ترویج خشونت جلوگیری کنند و برای ایجاد انزجار از اسلام در دنیا ترویج خشونت می‌کنند.
 
وی گفت: ترفند دیگر آن‌ها برای انحراف، ایجاد جریانات بدلی برای به انحراف بردن اسلام اصیل و ناامید کردن مسلمانان است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری، این‌ها زائده‌های نظام استکباری هستند و در واقع بازیچه آن‌ها هستند.
 
وی با این سؤال که چرا جریانات تکفیری با رژیم صهیونیستی مبارزه نمی‌کنند، بیان داشت: اگر این‌ها معتقد هستند که باید با کفار بجنگند چرا با آمریکایی‌ها نمی‌جنگند و هدف‌شان مسلمانان و شیعیان است.
 
وزیر دفاع سابق با اشاره به اینکه ما امروز در جنگ جدی هستیم و  رژیم صهیونیستی در خانه خودش هم امنیت ندارد، افزود: امروز با این  فجایع ابهت قدرتشان شکسته و دوران افول‌شان شروع شده است.
 
سردار وحیدی تصریح کرد: اسلام و مقاومت تعیین کننده است و شیطان بزرگ در حال از پای در آمدن است.
 
انتهای پیام/


منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار