سردار آسودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پس از سالیان طولانی شکنجه، ذره‌ای از ولایت‌پذیری رزمندگان کم نشد / "کو رهبرم خمینی" اولین جمله آزادگان

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه گفت: رزمندگان و آزادگان ایران اسلامی، مدلی به نام مقاومت در برابر شکنجه‌ها و فشار‌ها ارائه دادند.

سردار آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رزمندگان و آزادگان ایران اسلامی، مدلی به نام مقاومت در برابر شکنجه‌ها و فشار‌ها ارائه دادند.

وی در خصوص ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: در این زمینه خاطره‌ای نقل کنم، روز اول در مرز خسروی بودم که در منظریه عراق در طی تشریفاتی که نمایندگان سازمان ملل (un) حضور داشتند، ما اولین اتوبوس‌ها را که آزادگان در آن بودند تحویل گرفتیم که پس از عبور از منظریه به مرز خسروی رسیدیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه با اشاره به ولایتمداری، دین‌داری و دفاع از خاک کشور توسط آزادگان اظهار داشت: تمام آزادگان وقتی از اتوبوس‌ها پیاده شدند اولین حرفشان این بود که «کو رهبرم خمینی» و با این جمله سوز و گداز و عشقشان را نسبت به رهبری ابراز داشتند و سراغ رهبرشان را با گریه گرفتند و سجده شکر را به جای آوردند.

وی با اشاره به وجود نمایندگان بین‌المللی و ضبط این تصاویر افزود: با وجود شکنجه‌های مدید و طولانی‌مدت اما عشق به امام(ره) و یاد ایشان ذره‌ای در این آزادگان کم نشد و اولین جمله‌ای که این آزادگان گفتند " کو رهبرم خمینی" بود.

سردار آسودی تصریح کرد: مقاومت رزمندگان و آزادگان ایران اسلامی در مقابل فشارها، یک مدل است که اگر یک رزمنده با تمام تلاش خود اسیر شد باید مقاوم باشد و این مدل خود به خود جای خود را در بین ملت‌ها باز خواهد کرد.

وی همچنین در مورد ترویج فرهنگ و مدل مقاومت در اسارت افزود: یکبار صدام عفلقی یک تعداد نوجوان، تقریباً ۲۳ نفر را اسیر کرده و خود صدام هم حضور پیدا کرده بود. رژیم بعث سعی داشت با تهدید و تطمیع، مقاومت این نوجوانان را بشکند اما در‌‌ همان جلسه‌‌، بسیجیان ۱۴، ۱۵ ساله آنچنان جواب صدام عفلقی را دادند که حربه رژیم بعث با شکست مواجه شد.

سردار آسودی تصریح کرد: بعثی‌ها سعی داشتند رزمندگان را از مدل خود که سربلندی و مقاومت در اسارت بود، دور کنند که با شکست مواجه شدند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در خصوص مقاومت رزمندگان خاطر نشان کرد: رزمندگان تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خونشان دفاع کردند و واقعاً به راحتی اسیر نشدند؛ رزمندگان اسلام در عرصه جنگ تمام تلاش خود را کرده و مدلی به نام مقاومت در برابر شکنجه‌ها و فشار‌ها را ارائه کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
انقلابی
۱۰:۰۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
سلام ودرود خدا بر همه سرداران و آزادگان 8 سال دفاع مقدس درود بر غیرتتان
آخرین اخبار