معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از اعطای کارت هدیه 3 تا 5 میلیون تومانی به زوج‌های جوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید مناف هاشمی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان توسعه در نشست عصر امروز خود گفت: اولین نشست رئیس جمهور و سازمان‌های مردم نهاد که هفته گذشته برگزار شد نشست خوبی بود و امیدهای زیادی را در وقف NGOها به وجود آورد.

وی در ادامه افزود: وام‌های مرتبط با جوانان توسط بانک مرکزی فعال شده است و با توجه به بودجه‌ای که دارد نمی‌تواند به جوانان وام دهد زیرا که تعداد کمی از این وام بهره مند می‌شوند و 18تا 20 دستگاه اجرای عضو شورای عالی جوانان هستند که می‌بایست در این راستا کمک کنند.

هاشمی همچنین تصریح کرد:‌ 5 ماه از سال می‌گذرد و از بودجه 8 میلیاردی که به حوزه جوانان اختصاص یافته حدود 3 میلیارد آن تخصیص شده که این عدد تا پایان سال اختصاص پیدا می‌کند.

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص کارت جهیزیه گفت: اخیرا با کمک دولت و بانک مذاکراتی با مجموعه خصوصی کشور در خصوص جهیزیه زوج‌ها داشتیم که مقرر شد برخی از مجموعه‌های خصوصی تا سقف 500 میلیارد تومان به هزار زوج کارت جهیزیه  3تا 5 میلیون تومانی ارائه دهد و تاکنون در حال انجام کارهای قانونی هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت ، ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
چرا نگفتن شامل چه زوج هایی میشه؟ آیا واسه همه زوج هاست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
چرا ننوشتن شامل چه زوج هایی میشه؟ آیا به همه زوج ها تعلق داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
با 8 میلیارد تومان فقط میشه به خانواده های نمایندگان مجلس و وزرا که زوج جوان دارن وام 5 میلیون تومانی داد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
ینی پولشو نمیگیرن.هدیس؟ جالبه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پدر
۲۰:۲۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
کارت هدیه وماجراهای تن تن ! به هرکجا چشم میدوزی یک ورزشکاه نیمه کاره متروکه است . جوانانی که با تسهیلات کوتره ای وارد عرصه زندگانی میشوند .تاریخ انقضاء خواهند داشت ! مراجعه به آمار !!!
United States of America
متین اکبری
۱۹:۵۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
سلام .
شاید تو باور اکثریت مردم این باشه که ایران قدرت ساخت ماشین هایی در سطح جهانی نداشته باشه.
من جواب این مسئله رو به عنوان روابط عمومی شرکت پارسیس میدم .
ساخت ماشینهای به روز و با تکنولوژی روز جهانی هر چند کار بسیار مشکلی هست ولی غیر ممکن نیست ! تو ایران بحث طراحی بدنه نیست ! بحث سر پلت فروم های خودرو هاس که اگه با دقت نگاه کنیم در ایران 2 پلت فروم اکثریت خودروهای داخلی را تشکیل میدن .
شرکت پارسیس با مهندسی سعید فرگاه قادر به ساخت انواع پلت فروم و شاسی و بدنه و در صورت نیاز با تشکیل تیم مهندسی قادر به طراحی و ساخت موتور هم میباشد . تکنولژی به کار رفته کاملا به روز بوده و از روش طراحی و ساختی بهرمند است که از سوی ژنو دارای گواهی ثبت اختراع است. دقت طراحی در این سبک از کاغذ تا واقعیت با ضریب خطای 0/01 میلی متر میباشد که در نوع خودش بی نظیر است .
حال ایران از این سو بی نیاز است و میتواند هر طرحی را بدون مشکل قالب گیری و بسازد ولی مشکل اصلی اینجاست خودرو سازی ها هیچکدام آماده به همکاری نیستن و با وارد کردن خودرو های چینی به فکر منافع خودشان هستن .
*
*عکس مربوط به طراحی بدنه خودروی است که به دلیل کمبود بودجه بر شاسی خودرو 206 سوار شده است . اگه بودجه کافی در اختیار بود بدونه شک شاسی و پلت فرم اصلی ساخته میشود . این خودرو با بودجه دانشگاه ابهر ساخته شد و 120 میلیون تومان هزینه ساخت نمونه اولی آن شد . در صورتی که اگه این خودرو با پلت فروم اصلی و موتور طراحی شود برای عموم مردم با قیمت زیر 25 میلیون تومان تمام خواهد شد . این خودرو همچنان در دانشگاه ابهر میباشد و دوستان میتوانند آنجا این خودرو را مشاهده کنن *
بنده به عنوان روابط عمومی تمام تلاش های را به کار گرفتم تا این طراحی ها ساخته شود و افتخاری باشد برای شرکت پارسیس که خدمت گذار مردم ایران و جهان است .
برای رسدن به موفقیت باید باور پیروزی را داشته باشیم .

موفق و سربلند باشید
پارسیس