احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ضرورت تأمین آب آشامیدنی برای زلزله‌زدگان ایلام/ معضل اصلی زلزله‌زدگان، گرمای 50 درجه‌ای هواست

نماینده دهلران، دره‌شهر و آبدانان گفت: سال 92 زلزله دیگری در این شهرستان در نزدیکی مورموری به وقوع پیوست که متاسفانه تاکنون به دلیل محدودیت منابع مالی جبران خسارات انجام نشده است اما امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر خسارات وارده ناشی از زلزله امروز را جبران کنیم.

"علی‌محمد احمدی" نماینده دهلران، دره‌شهر و آبدانان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در مورد عملیات امداد و نجات زلزله صبح امروز شهرستان مورموری اظهار داشت: علی‌رغم این‌که این زلزله 7 صبح اتفاق افتاد، مسئولان و مدیران مربوطه سریعا به سمت منطقه حرکت کردند.
 
وی در ادامه افزود: شهرستان مورموری با مرکز استان ایلام حدود 200 کیلومتر فاصله دارد و روستاها نیز به صورت پراکنده در این شهرستان قرار گرفته‌اند و متاسفانه مسیر هم بسته شده است اما هلال‌احمر سریعا به این منطقه اعزام شده است.

احمدی با ابراز خرسندی از اینکه این زلزله هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته است، گفت: تعداد مجروحان به بالای 100 نفر می‌رسد که به بیمارستان‌ها منتقل شدند اما متاسفانه زیرساخت‌ها، مناطق مسکونی، شبکه‌های آب، مخابرات خسارات بسیار زیادی دیده است. 
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گرمای شدید هوا را که به بالای 50 درجه می‌رسد معضل بزرگی برای آسیب‌دیدگان این زلزله دانست و تصریح کرد: آب آشامیدنی یکی از نیازهای مردم است که باید تامین شود. 

نماینده دهلران، دره‌شهر و آبدانان خاطرنشان کرد:سال 92 زلزله دیگری در این شهرستان در نزدیکی مورموری به وقوع پیوست که متاسفانه تاکنون جبران خسارات انجام نشده است و  این امر به دلیل محدودیت منابع مالی است که در اختیار ستاد حوادث غیرمترقبه قرار می‌گیرد اما امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر خسارات وارده ناشی از زلزله را جبران کنیم.
 
گفتنی است؛ زمین لرزه‌ای ساعت   ۰۷:۰۲:۰۵.۹ با قدرت 6.1 ریشتر در شهرستان مورموری در استان ایلام ثبت شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار