مساجد و بقعه‌های متبرکه در منطقه 19 به روزرسانی می‌شوند

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از به روز رسانی مساجد و بقعه‌های متبرکه در این منطقه خبر داد.

 حجت‌ الاسلام والمسلمین رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به روزرسانی مساجد و بقعه‌های متبرکه در محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش سرانه‌های مذهبی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیوند میان شهروندان، روحانیون و ائمه جماعات مساجد، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

حجت‌ الاسلام و المسلمین جوادی اظهار داشت: در این طرح بیش از چهار مسجد و دو مسجد شامل مسجد ابوالفضل (ع) در نعمت‌آباد، حضرت علی‌اکبر (ع) در خیابان شکوفه، مسجد اثنی‌عشر در خیابان بهمنیار، مسجد امام زمان (عج) در خیابان شکوفه احداث و بازسازی می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهسازی و احداث 6 مسجد در محلات منطقه19، بهسازی بیش از 92 اماکن مذهبی، مساجد، حسینیه، امامزاده و حوزه علمیه، تأمین سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، انجام اقدامات اجرایی شامل کاشی‌کاری، بهسازی نمازخانه‌های مدارس اجرایی این طرح است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین جوادی خاطرنشان کرد: بودجه اختصاصی طرح به روزرسانی و بهسازی اماکن مذهبی، مساجد و بقعه متبرکه در منطقه 19 بالغ بر دو میلیارد و 450 میلیون تومان است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مسجد ، بقعه ، آسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار