لطیفی: راه آهن در سال پنجم قهرمان لیگ می‌شود

مربی تیم فوتبال راه آهن گفت: هدف اصلی تیم راه آهن جوانگرایی و اخلاق است و استیلی برای این کار برنامه 5 ساله دارد تا تیم راه آهن در سال پنجم قهرمان لیگ برتر شود.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان نامدار نداریم ولی تیم جوان و با پتانسیل خوبی در اختیار داریم، با حضور بازیکنان جوان آینده‌داری مانند سید احمد موسوی، علیرضا عظیمی، محمد حسین‌پور، برادران محمدی (میلاد و مهرداد) در تیم راه آهن، آینده این تیم را بسیار خوب پیش بینی می‌کنیم حتی به جرات می‌توانیم بگویم که این بازیکنان جوان و با اخلاق لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را هم دارند.

لطیفی افزود: با برنامه 5 ساله‌ای که استیلی ارائه داد و در این مورد به تبادل نظر رسیده‌این فکر می‌کنم در سال پنجم به قهرمانی لیگ برتر برسیم و الویت ما برای قهرمانی در این پنج سال استفاده از جوانان مستعد و با اخلاق فوتبال کشورمان می‌باشد و مطمئن هستیم که به هدفمان خواهیم رسید.

وي در مورد بازی با فولاد اظهار داشت: تیم ما در مقابل فولاد خوب کارکرد ما در این بازی با توجه به پتانسیل خوب بازیکنان و کادر فنی خوب تنها 20 درصد از توانایی فیزیکی و تاکتیکی خود را نشان دادیم چون زمان مناسبی برای بدنسازی در اختیار نداشتیم.

لطیفی در خصوص مسائل حقوقی راه‌ آهن گفت: با مساعدت مراجع ذی صلاح انتقال امتیاز باشگاه مراحل آخر خود را طی می‌کند امیدوارم که همه چی به خیر و خوشی تمام شود همه دوستان و کادرفنی به خاطر رسالت‌شان و رضای خدا تمام سعی‌شان را خواهند کرد که مشکلی در باشگاه ایجاد نشود.

وي درباره بازی با ذوب آهن گفت: امیدوارم در مقابل ذوب آهن بازی خوبی ارائه دهیم تیم ذوب آهن از جمله تیمهای بسیار خوب ایران می‌باشد و با مربی بسیار فهیم یحیی گل محمدی آینده ایران می‌باشد و در مقایسه با تیم ما ذوب آهن بازیکنان نامدار و پرستاره‌ای در اختیار دارد در بازی فردا مقابل ذوب آهن تیم ما با همان سیستم قبلی بازی خواهد کرد.

لطیفی گفت: حضور بازیکنان بزرگ و پیشکسوت همچون مهدی مناجاتی، حسین کلانی و غیره در کنار کادر فنی قوت قلبی برای تیم ما محسوب می‌شود.

لطیفی در پایان افزود: خوشبختانه تیم راه آهن در مقابل ذوب آهن مصدوم و محروم ندارد.

انتهای پیام/   
برچسب ها: لطیفی ، راه آهن ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار