"راب اشنایدر": داروهای پارکینسون علت مرگ "رابین ویلیامز"است

"راب اشنایدر"دوست صمیمی رابین ویلیامز میگوید یکی از عوارض داروهای پارکینسون خودکشی است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو؛ "راب اشنایدر" دلیل مرگ هولناک دوست قدیمی‌اش "رابین ویلیامز" را داوری‌های پارکینسون دانست.

"رابین ویلیامز" که در ماه‌های آخر عمرش با بیماری پارکینسون دست و پنجه نرم می‌کرد، مجبور به استفاده از این قرص‌ها شده بود.

اشنایدر حدود بیست سال با بازیگر فیلم خانم داوت فایر دوست بوده است، او چهاردهم آگوست در صفحه‌ی اجتماعی خود درباره‌ی داروهای پارکینسون و نقشی که در مرگ دوست قدیمی‌اش بازی کرده‌اند، صحبت کرد.

                                    

او نوشت: حالا که می‌توانیم درباره‌ی مرگ رابین صحبت کنیم رابین در حال درمان بیماری پارکینسون با داروهای این بیماری بود. یکی از عوارض این بیماری خودکشی است!

اشنایدر درباره‌ی  دارو نوشت: صنعت داروسازی شیطانی تأیید کرده است که بیش از 100/000 نفر در سال در آمریکا به خاطر مصرف داروها تجویز شده می‌میرند.

همسر رابین ویلیامز در بیانیه‌ای اعلام کرد: رابین هوشیار بود و شجاعانه با افسردگی، خشم و مراحل اولیه‌ی بیماری پارکینسون می‌جنگید. او آمادگی اعلام بیماری‌اش به مردم را نداشت. جسد رابین ویلیامز یازدهم آگوست در خانه‌اش در لس‌آنجلس پیدا شد. علت مرگ او خودکشی اعلام شده است.

بعد از یک هفته از گذشت مرگ دردناک رابین ویلیامز، اشنایدر آخرین پیام یادبود خود را هجدهم آگوست منتشر کرد.

در این پیام می‌خوانیم : اجازه دادیم برای هفت روز عزاداری کنیم.

 بنابراین ... قدر کسانی که دوستشان داریم و کسانی که زندگیمان تأثیرگذار بودند را بدانیم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار