رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

صدا وسیما مهمترین دستگاه فرهنگی است

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیركل صدا و سیمای گلستان بر نقش موثر رسانه ملی در تبیین فرهنگ اصیل كشور تأكید كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام سالك در خصوص نقش صدا و سیما در ترویج فرهنگ گفت: صدا و سیما نقش پررنگ و موثری در تبیین فرهنگ اصیل یك كشور دارد و به سبب گستردگی جامعه مخاطب در مدت كوتاهی بر زندگی فردی و اجتماعی طبقات مختلف جامعه اثرگذار است.

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه صدا وسیما مهمترین دستگاه فرهنگی است، گفت: امیدواریم با كمك صدا و سیما شاهد برنامه ریزی برای فرهنگ جهاد اقتصادی بلند مدت باشیم.

مدیر كل صدا و سیمای گلستان نیز در این نشست تأكید كرد: در ساماندهی فرهنگی – اجتماعی، باید هندسه جامعی از اسلام اجتماعی طراحی شود.

عبدالحسینی كارآمدی محتوا و شفافیت مضامین آموزه های فرهنگی را در جامعه بسیار مهم ارزیابی كرد و افزود: خوشبختانه به بركت انقلاب اسلامی ظرفیت دین مداری در جامعه بسیار بالاست، لذا تمامی ارگان های فرهنگی و اجتماعی كه در ارتباط مستقیم با مشكلات مردم اند، باید مروج اخلاق و فهم صحیح از دین اسلام باشند.

وی  كشف و معرفی استعدادها در شهرستانها را وظیفه ی ارگان های فرهنگی برشمرد و گفت: در این مسیر همگرایی فرهنگی و همكاری در تولیدات صدا و سیما اجتناب ناپذیر است.

مدیر كل صدا و سیمای گلستان تصریح كرد: صدا و سیما آمادگی كامل دارد نظرات كارشناسی فعالان فرهنگی استان را در برنامه های مختلف تولید و پخش كند.

عبدالحسینی شناسایی بازارهای هدف با تلاش كارشناسان و صاحب نظران و سرمایه گذاری در این بخش را ضروری دانست.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسلامی ، مجلس ، استعداد ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار