با برگزاری جلسه کادرفنی تیم ملی کاراته با مسئولان فدراسیون سه شنبه 28 مرداد این احتمال وجود دارد که تیم اعزامی به اینچئون تغییر کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با وجود آنکه فدراسیون کاراته چهار ورزشکار تیم ملی برای حضور در بازی‌های اینچئون را چندی قبل معرفی کرده بود اما در تصمیم جدید مسئولان این فدراسیون، قرار است هشت کاراته‌کا بعد از حضور در تورنمنت ژاپن که اوایل شهریورماه برگزار می شود، شانس خود را برای حضور در اینچئون مجددا امتحان کنند.

ظاهرا باتوجه به انتخابی آخر بانوان در رقابت های بین المللی زاپن با اصرار مربیان تیم ملی مردان به مسئولان فدراسیون همراه شده تا این تصمیم در بخش مردان هم اجرا شود، به همین دلیل با اینکه قرار بود تنها چهار کاراته کای اعزامی به بازی های آسیایی راهی ژاپن شوند اما چهار ورزشکار حذف شده نیز به تیم اینچئون اضافه خواهند شد.

با این حال مسئولان فدراسیون کاراته قرار است بعد از رایزنی با مسئولان کمیته ملی المپیک در مورد تغییرات احتمالی در تیم اعزامی به اینچئون درخواست زمان از کمیته را داشته باشند.

شنیده می شود این جلسه بین مسئولان فدراسیون کاراته و کمیته ملی المپیک فردا برگزار خواهد شد.

امیر مهدیزاده در وزن 60 کیلوگرم، حسین سمندر در وزن 67 کیلوگرم، سعید حسنی‌پور و بهمن عسگری در وزن 75 کیلوگرم، علی فداکار و ذبیح‌اله پورشیب در وزن 84 کیلوگرم، سجاد گنج‌زاده و امین سنگچولی در وزن 84+ کیلوگرم نفرات اعزامی به تورنمنت ژاپن هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار