معاون استاندار تهران

مرگ 4 هزار شهروند بر اثر خودكشي / هشدار استانداري به گروه هاي خودسر

معاون سياسي و اجتماعي استاندار گفت: مرگ 4 هزار شهروند بر اثر خودكشي اگر درست باشد نگران كننده است چون خودكشي گناه كبيره است و بايد به آخر خط رسيده باشند كه دست به خودكشي زده اند.

به گزارش خبرنگار گروه دولت باشگاه خبرنگاران؛ سيد شهاب الدين چاوشي عصر سه شنبه در نشست سياسي با فرمانداران شهرستان های استان تهران گفت: فرمانداران با حضور در میان مردم و تشکیل همایش های مردمی نسبت به تقویت پایگاه اجتماعی دولت تدبیر و امید همت گمارند.

وی از فرمانداران خواست زمینه حضور و مشارکت جدی مردم را در خلق حماسه سیاسی بعدی(انتخابات مجلس شورای اسلامی) از هم اکنون برنامه ریزی کنند. چرا كه با حضور فعال مردم و مشارکت آنان، دولت در اجرای برنامه و طی مسیر دشواری که در پیش دارد توفیق خواهد یافت.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران هفته دولت را فرصت مغتنمی برای توجه افکار عمومی به اقدامات در دست اجرای دولت و ارتقاء و افزایش امید و نشاط اجتماعی دانست.

چاوشي گفت: استانداری تهران اصل امانت داری و حفظ حضور مردم را در تعیین سرنوشت انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم است و از فرمانداران مي خواهم دقت جدی برای مشارکت و ایفای نقش در تدوین برنامه ششم که سند توسعه پنج ساله آینده است، داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تدوین برنامه ششم را آینه عملکرد واقعی دولت دانست و گفت: تدوین این برنامه معیار قضاوت عمومی می شود.

چاوشي درباره مهار گروه های خودسر در برخي از شهرستان ها که بعضا با انگیزه ها و مقاصد خیرخواهانه و اعتقادی جایگاه و اقتدار دولت را خواسته یا ناخواسته تضعیف می کنند،هشدار داده و خواستار همت ویژه فرمانداران شد.

معاون استاندار در مورد حق قانوني مجلس و موضوع استيضاح گفت:‌ يكي از ابزارهاي مهم مجلس حق استيضاح وزرا است اما اميدواريم نمايندگان منافع ملي و حفظ يكپارچگي دولت را در شرايط خطير بر اغراض سياسي و جناحي برخي از افراد كه علاقمندند دولت را ناتوان كنند ترجيح دهند و به خواسته هاي افكار عمومي توجه كنند.

چاوشي به موضوع انتشار گزارشي از پزشكي قانوني كه 4 هزار و 55 نفر خودكشي منجر به فوت در يك سال گذشته داشته ايم اشاره كرد و افزود:‌ اين آمار از سوي پزشكي قانوني اعلام شده است كه اگر درست باشد نگران كننده است چون خودكشي گناه كبيره است و بايد به آخر خط رسيده باشند كه دست به خودكشي زده اند.

وي به موضوع بد حجابي در استان هم اشاره كرد و گفت: برخي از افراد با هدف دهن كجي يا به دليل غفلت و دعوت فضاي مجازي به كشف حجاب اقدام مي كنند كه البته بايد برخورد شود اما برخورد سلبي و چكشي نتيجه معكوس به دنبال دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار