برنامه‌های ویژه فدراسیون ووشو برای اردونشینان اینچئون

سرپرست تیم ملی ووشو آقایان از برنامه‌های ویژه این فدراسیون برای اردونشینان اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون خبر می‌دهد.

محمد نوری سرپرست تیم ملی ووشو آقایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار  داشت: با توجه به  این که تنها دو اردو تا اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون باقی مانده و باید به روحیه ووشوکاران بیشتر دقت کنیم.

وی ادامه داد:‌در این مرحله از اردو که هشتمین مرحله از اردوی اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون است از نظر برنامه‌های بدنسازی و فنی، تمرینات را طوری تنظیم کردیم که 50درصد به مسائل تکنیکی و 50درصد وزنه و آمادگی جسمانی می‌پردازیم و برای ارتقاء روحی و افزایش اعتماد به نفس ووشوکاران برنامه‌های خاصی داریم.

وی گفت:‌در این اردو با توجه به این که بازی تدارکاتی با برترین تیم ووشو قاره آسیا یعنی مصری‌ها داریم، در نظر داریم که پیش از برگزاری این دیدارهای تدارکاتی دو دوره آموزشی روان شناسی ورزشی با حضور مصیبی و هادی‌زاده بهره مند شویم تا علاوه بر مشاوره به ووشوکاران سایر مسائل روانی آنان را تقویت کنند.

وی همچنین ادامه داد: پایان اردوی هشتم نیز در نظر داریم تا  یک سفر یک روزه زیارتی به مشهد مقدس داشته باشیم تا بچه‌ها از نظر معنوی روحیه‌شان تقویت شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، تیم ملی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار