با تلاش مأموران انتظامی استهبان فارس سارقانی که گل‌های محمدی به ارزش 50 میلیون ریال را به سرقت برده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی استهبان گفت: مأموران انتظامی این شهرستان از سرقت مقادیری گل محمدی خشک‌شده از انباری در حوالی شهر استهبان مطلع شدند و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

محمدعلی فرهادی ادامه داد: با توجه به اظهارات ضدونقیض نگهبان انبار، مأموران پس از انتقال وی به کلانتری تحقیقات را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اقرار کرد با همدستی یک نفر از دوستانش نقشه سرقت گل‌های محمدی خشک ‌شده را طراحی و سپس اقدام به سرقت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان افزود: با اقدام به ‌موقع مأموران متهم دیگر شناسایی، دستگیر و در بازرسی از منزل وی اموال مسروقه کشف شد.

فرهادی در پایان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: صاحبان باغ‌ها و انبارها چنانچه برای حراست و نگهبانی از اموال خود نیاز به گماردن نگهبان دارند، نسبت به انتخاب افراد موردنظر دقت بیشتری معمول دارند و از افراد شناخته‌ شده استفاده کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سارق ، گل ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.